NSnartMamma3
Flørter med forumet
Er det flere som sliter med sinnsykt svette i hendene og på føttene? Er det normalt? Er så irriterende og ekkelt. Av og til føles det som fingrene er like skrukkete som om jeg skulle bada lenge i badekar..[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det flere som sliter med sinnsykt svette i hendene og på føttene? Er det normalt? Er så irriterende og ekkelt. Av og til føles det som fingrene er like skrukkete som om jeg skulle bada lenge i badekar..
ORIGINAL: AlexandraB
Er det flere som sliter med sinnsykt svette i hendene og på føttene? Er det normalt? Er så irriterende og ekkelt. Av og til føles det som fingrene er like skrukkete som om jeg skulle bada lenge i badekar..
JAA, spess på føttene, føler at eg svetter ut sokkene med ein gang et tar dei på, så bruker dei helst bare om eg er uke eller på besøk. men er egentligt ganske kald på føttene, men svetter fordi om.
men satser på at d forsvinn når ungen kommer ut, viss isje blir eg gal.
så har eg også ganske klamme hender.
Måtte kjøpe meg nye slipperser for noen uker siden.. har gått barfot i de kun her hjemme under svangerskapet og har AAAALDRI vært plaget av at jeg har svettet på bena før nå.. Håper det gir seg etter fødselen for dette er ikke gøy