svetter!!

NSnartMamma3

Flørter med forumet
Er det flere som sliter med sinnsykt svette i hendene og på føttene? Er det normalt? Er så irriterende og ekkelt. Av og til føles det som fingrene er like skrukkete som om jeg skulle bada lenge i badekar..[:)]

De siste par dagene har jeg vært skikkelig klam på bena.. Kjennes nesten ut som jeg er våt til tider[8|] Syns føttene er blitt litt tykke også. Spes hælene.. Jaja, det er vel noe som hører med[8D]

Er det flere som sliter med sinnsykt svette i hendene og på føttene? Er det normalt? Er så irriterende og ekkelt. Av og til føles det som fingrene er like skrukkete som om jeg skulle bada lenge i badekar..

JAA, spess på føttene, føler at eg svetter ut sokkene med ein gang et tar dei på, så bruker dei helst bare om eg er uke eller på besøk. men er egentligt ganske kald på føttene, men svetter fordi om.
men satser på at d forsvinn når ungen kommer ut, viss isje blir eg gal.
så har eg også ganske klamme hender.

sign denne[;)] har i di siste 2 mnd vært utroolig varm på føttene å inni hendene. svetter vell ikke akkurat men bare er glovarm,å går gjerne barfot inne,å om natta er det å konstant lete etter kalde plasser på dyna,å avkjøle fotene på[:D]
hadde d sånn sist sv.skap oxo..

ORIGINAL: AlexandraB

Er det flere som sliter med sinnsykt svette i hendene og på føttene? Er det normalt? Er så irriterende og ekkelt. Av og til føles det som fingrene er like skrukkete som om jeg skulle bada lenge i badekar..

JAA, spess på føttene, føler at eg svetter ut sokkene med ein gang et tar dei på, så bruker dei helst bare om eg er uke eller på besøk. men er egentligt ganske kald på føttene, men svetter fordi om.
men satser på at d forsvinn når ungen kommer ut, viss isje blir eg gal.
så har eg også ganske klamme hender.

Ja,akkurat det jeg mener! Går alltid uten sokker inne hjemme. Er egentlig litt kald,men likevel kliss blaut.. Får satse på at det går over ja[;)] For dette er ikke noe morsomt!

Måtte kjøpe meg nye slipperser for noen uker siden.. har gått barfot i de kun her hjemme under svangerskapet og har AAAALDRI vært plaget av at jeg har svettet på bena før nå.. Håper det gir seg etter fødselen for dette er ikke gøy

Måtte kjøpe meg nye slipperser for noen uker siden.. har gått barfot i de kun her hjemme under svangerskapet og har AAAALDRI vært plaget av at jeg har svettet på bena før nå.. Håper det gir seg etter fødselen for dette er ikke gøy

klarer neste isje å g med slipperser, føler som om eg har badet med dei å at d blir pressa ut vatn for kvar skritt eg tar, isje at at kommer synligt svette i skonå, men føles sånn. men nå har eg så møje vatn i føttene at dei går sje heilt inni slippersane lengre..

Back
Topp