svetter som en gris!

firkløver

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Er det flere som opplever å være klkssvåt av svette på nettene?
Jeg våknet en del på nettene der jeg er kliss våt av svette... herregud! Det er liksom som om noen har tømt en bøtte med vann over meg ;)

jepp nesten vær natt så føler for å skifte på senga i dag, selv om jeg har null overskudd ei heller lyst til¨å gjøre det grann i huset i dag...

Jeg har noen dager hvor jeg føler det bare renner av meg.., Utrolig slitsomt!! Nettene også, men det er værst når jeg liksom kan sitte i stua, og føler at svetten renner :P

Er helt omvendt, jeg :D Har fryst masse hele svangerskapet, selv om magen vokser og alt blir tyngre, ser det ikke ut til å endre seg!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaa!! Har begynt med det nå i det siste! Heldigvis har jeg en mann som er sykt varm av seg, så vi har på vifte og sånt på natta:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Jeg er ikke varm på natta, men så snart jeg støvsuger eller gjør noe der jeg er litt i bevegelse så svetter jeg som en gris... Ikke noe kult...

Jeg har i utgangspunktet vanskelig for å svette, men fryser mindre nå enn normalt. Det er iallefall svært vanlig å være varmere enn ellers når man er gravid. Høres veldig slitsomt ut med sånn nattesvette :o

Ekstremt. Vil helst sove ute på altanen :p

Opplever ikke det nei. Jeg er konstant kald på beina og fra før en frostpinne...

Flytte senga til under vinduet? :D

Står allerede under glaset ;-) Har ein frostpinne utan like liggande i samme seng, så blir ofte til at glaset blir lukka :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Svetter heldigvis ikke om natta, men med en gang jeg er i bevegelse så renner svetten. Samboeren er frossen, så han går å skrur på
alle ovnene og jeg skrur av:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en mann som er over gjennomsnittet glad i å fyre i peisen :P Jeg sitter jo stille i sofaen og svetten renner :P
Jeg klarer ikke å støvsuge eller gjøre annet husarbeid uten å svette bare så det er sagt :P
Kjenner jeg gleder meg litt til dissa hormonene er ute :P :)

Jeg opplever også å sitte helt stille i sofaen med pledd rundt beina siden de er kalde mens jeg svetter på overkroppen:p ikke greit med disse hormonene altså!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Ikke spesielt nattesvetting her,men helt klart en annen temp.regulering her nå! Kan til vanlig knapt nok huske når jeg svettet sist..kan bli litt klam bare,men nå..??uff..føler jeg blir svett av å kle på meg!!skal såå lite til,og det føles veldig lite ok...:/ trives bedre som tørr jeg altså;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp