Svetter som en gal....

Spurv

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2018
Denne uken har temperaturmåleren i kroppen gått amokk!!!!!!
Jeg sitter rett opp og ned og svetter!!!! Det er bare å vrenge av seg klærne :hilarious:

Noen andre som har fått en temperatur endring rundt uke 34??:hilarious:

Denne uken har temperaturmåleren i kroppen gått amokk!!!!!!
Jeg sitter rett opp og ned og svetter!!!! Det er bare å vrenge av seg klærne :hilarious:

Noen andre som har fått en temperatur endring rundt uke 34??:hilarious:
Haha off, jeg har vært varm lenge!! Svetter under puppene fordi de er så mye større nå???? :shy:

Svetter helt ekstremt om natta!
Har ikke byttet bort sommerdyna enda, og alikevel våkner jeg ofte opp så svett og klam at jeg tror vannet har gått. :hilarious:
Er mye varm ellers også, jeg som vanligvis er litt frysepinne. :shy:

Haha off, jeg har vært varm lenge!! Svetter under puppene fordi de er så mye større nå???? :shy:
Svetter helt ekstremt om natta!
Har ikke byttet bort sommerdyna enda, og alikevel våkner jeg ofte opp så svett og klam at jeg tror vannet har gått. :hilarious:
Er mye varm ellers også, jeg som vanligvis er litt frysepinne. :shy:

Her kom det som kastet på :hilarious: I sommer var det kjempe varmt, men nå er det meg :hilarious: Fytti!!!

Hatt det varmt hele veien:hilarious:

Fryser mye til vanlig men er veldig varm av meg som gravid. Vært det hele tiden.

Vært veldig varm de siste ukene nå! Er varm av meg til vanlig også men ekstremt nå! Mannen fryser og jeg svetter vanskelig å finne en ok temp inne for begge da!

Har merket det veldig de siste dagene.. føler meg skitten rett og slett[emoji23] klam og svett overalt.. uke 35+3

Jepp! Vet ikke hvor lenge det har vart, men går feks nesten konstant rundt med rosa roser i kinnene fordi jeg er varm.

Vært veldig varm de siste ukene nå! Er varm av meg til vanlig også men ekstremt nå! Mannen fryser og jeg svetter vanskelig å finne en ok temp inne for begge da!

Sånn vi har hatt det de siste dagene og :hilarious:

JA! Hilsen hu som sitter i bare trusa på kvelden fordi det er alt for alt for varmt uansett! :bag:

Svetter mer enn jeg noen gang har gjort! Kan omtrent sitte i singlet og likevel koke

Back
Topp