Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha off, jeg har vært varm lenge!! Svetter under puppene fordi de er så mye større nå????Denne uken har temperaturmåleren i kroppen gått amokk!!!!!!
Jeg sitter rett opp og ned og svetter!!!! Det er bare å vrenge av seg klærne
Noen andre som har fått en temperatur endring rundt uke 34??![]()

Haha off, jeg har vært varm lenge!! Svetter under puppene fordi de er så mye større nå????![]()
Svetter helt ekstremt om natta!
Har ikke byttet bort sommerdyna enda, og alikevel våkner jeg ofte opp så svett og klam at jeg tror vannet har gått.
Er mye varm ellers også, jeg som vanligvis er litt frysepinne.![]()
I sommer var det kjempe varmt, men nå er det meg
Fytti!!!

Vært veldig varm de siste ukene nå! Er varm av meg til vanlig også men ekstremt nå! Mannen fryser og jeg svetter vanskelig å finne en ok temp inne for begge da!

Har merket det veldig de siste dagene.. føler meg skitten rett og slett[emoji23] klam og svett overalt.. uke 35+3

Her kom det som kastet påI sommer var det kjempe varmt, men nå er det meg
Fytti!!!

Samme her.
Satt på besøk i Går, ble så varm og svett så jeg fryktet at det skulle synes utenpå buksene mine.![]()

JA! Hilsen hu som sitter i bare trusa på kvelden fordi det er alt for alt for varmt uansett!![]()
Det er så fælt![]()

Enda værre er det i kveld, det er jo sommertemp på soverommet etter en varm dag.blæh! Kommer til å smelte iløpet av natten
![]()

Svetter mer enn jeg noen gang har gjort! Kan omtrent sitte i singlet og likevel koke