Svetter på natten

mammaanni

Blir kjent med forumet
Andre enn meg som våkner flere ganger på natten og er våt på brystet? Husker ikke at det var slik i de andre svangerskapa men har slitt med det uken før mensen. Så det er vel på grunn av hormoner. Skikkelig ubehagelig.

Svetter ikke, men mannen min påstår at jeg brenner opp om dagen. Han spurte om jeg følte meg bra, for han trodde jeg hadde feber [emoji28]

Jeg våkner en del om natten og kjenner jeg er svett, men det er stort sett når jeg har hatt en av de syke drømmene mine, Tror det er vanlig å svette litt mer om natten når man er gravid :)

Jeg svetter og fryser samtidig om natta for tiden [emoji13]

Svetter ikke, men mannen min påstår at jeg brenner opp om dagen. Han spurte om jeg følte meg bra, for han trodde jeg hadde feber [emoji28]
Akkurat samme her. Tok faktisk en halv paracet i mårrest også, følte meg så varm [emoji54]

Jepp, svetter om natten her også. Nytt for meg :)

Akkurat samme her. Tok faktisk en halv paracet i mårrest også, følte meg så varm [emoji54]
Det er faktisk sånn at jeg har fenerfølelse innimellom. Puppene mine er som to ovner [emoji28] er så varm at jeg fryser på en måte.

Jeg er varm og kald om hverandre. Så har en sommerdyne og en vinterdyne i sengen også bytter jeg på

Back
Topp