svetter på natta

Frk.Rosa

Forumet er livet
14 dager siden fødsel nå.. De siste fire Dagene har jeg våknet helt gjennomvåt av svette på natta. Det er skikkelig ille... det renner av meg og håret er bløtt. Ekkelt! Flere som har opplevd dette?

Jaaaa! Har hatt noen sånne netter, våknet i en dam og er helt badet i svette :nailbiting: ammer du..? Lurer på om det er ammingen som gjør det, flere venninner forteller om det samme.. Har gitt seg litt for min del nå, baby er snart fem uker

Jepp :) sover på håndkle jeg, orker ikke noe annet, både pga melk som lekker og at jeg føler jeg svetter ut litervis hver natt... Det er visst vanlig, men gleder meg til det gir seg... Tror det hjelper på vektnedgangen da, kvitter seg med overflødig vann? Har plutselig gått ned fire kilo på et par dager med masse nattsvetting, så jeg skylder på det ;)

Samme her... Syns det et ekstra stress med tanke på lille og samsoving. Han blir så varm:/

Hadde det samme da jeg var på barsel men ga seg etter første uken. Men kan bli veldig varm når jeg ammer

Ja, hadde det slik i 4 uker etter fødsel. Våknet i et hav av svette, svettet til og med masse på føttene og håret var vått av svette! Er så glad det endelig har gitt seg, ble lei av å skifte på senga hele tiden.

Jeg har det også sånn. Lekker melk og renner svette. Føler meg nydelig når jeg står opp om morran.. Vesla er 12 dager gammel nå, og det virker som det har blitt litt bedre, så vi får bare krysse fingrene for at det gir seg etterhvert.

Jaaaa! Har hatt noen sånne netter, våknet i en dam og er helt badet i svette :nailbiting: ammer du..? Lurer på om det er ammingen som gjør det, flere venninner forteller om det samme.. Har gitt seg litt for min del nå, baby er snart fem uker

Ja, jeg ammer! Gleder meg til gir seg her også!

Jepp :) sover på håndkle jeg, orker ikke noe annet, både pga melk som lekker og at jeg føler jeg svetter ut litervis hver natt... Det er visst vanlig, men gleder meg til det gir seg... Tror det hjelper på vektnedgangen da, kvitter seg med overflødig vann? Har plutselig gått ned fire kilo på et par dager med masse nattsvetting, så jeg skylder på det ;)

Sover på håndkle jeg også.. :-p det eneste positive med det er jo selvfølgelig at det hjelper på vekta :-) men sikkert viktig at vi får i oss kok vann på dagtid etter en slik natt.

Jeg har det også sånn. Lekker melk og renner svette. Føler meg nydelig når jeg står opp om morran.. Vesla er 12 dager gammel nå, og det virker som det har blitt litt bedre, så vi får bare krysse fingrene for at det gir seg etterhvert.

Ja, man føler seg virkelig lekker når man våkner :-p

Ja det er grusomt! Svettet som en gris i 3 uker før d begynte bli litt mindre! Svetter enda, men ikke like mye heldigvis. Han er 4 uker nå.

Sover på håndkle jeg også.. :-p det eneste positive med det er jo selvfølgelig at det hjelper på vekta :-) men sikkert viktig at vi får i oss kok vann på dagtid etter en slik natt.
Ja, det er nok enda viktigere når man kvitter seg med så mye ila natten! Er du ekstra tørst? Jeg drikker om mulig enda mer vann nå enn under graviditeten...

Ja, det er nok enda viktigere når man kvitter seg med så mye ila natten! Er du ekstra tørst? Jeg drikker om mulig enda mer vann nå enn under graviditeten...

Nei, det merkelige er at jeg ikke kjenner tørste i det hele tatt. Må nesten minnes på å drikke for å ikke glemme det :-/

Ja, fytti jeg er så varm om natta! O.o

Signerer denne. Blir helt gjennomvåt om natta og ligger naken på håndkle. Er ekstra varm på dagtid også og blir veldig tørst så camelbacken er med overalt.

Var sånn her også. Roet seg tre uker etter fødsel ca. Det er hormonene som skal ut, sa jordmor :-)

Samme her også, gjennomvåt når jeg våkner. Byttet på senga 2 ganger allerede å vi kom hjem til nyoppredd seng for 6 dager siden. Viktig å få i seg nok væske ja kjenner jeg.

Svetter som en gris! Har det jo litt varmere om natta også nå, men er nok mest amminga som gjør det. Klissvåt i håret når jeg våkner

Back
Topp