Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa! Har hatt noen sånne netter, våknet i en dam og er helt badet i svette ammer du..? Lurer på om det er ammingen som gjør det, flere venninner forteller om det samme.. Har gitt seg litt for min del nå, baby er snart fem uker
Jepp sover på håndkle jeg, orker ikke noe annet, både pga melk som lekker og at jeg føler jeg svetter ut litervis hver natt... Det er visst vanlig, men gleder meg til det gir seg... Tror det hjelper på vektnedgangen da, kvitter seg med overflødig vann? Har plutselig gått ned fire kilo på et par dager med masse nattsvetting, så jeg skylder på det
Jeg har det også sånn. Lekker melk og renner svette. Føler meg nydelig når jeg står opp om morran.. Vesla er 12 dager gammel nå, og det virker som det har blitt litt bedre, så vi får bare krysse fingrene for at det gir seg etterhvert.
Ja, det er nok enda viktigere når man kvitter seg med så mye ila natten! Er du ekstra tørst? Jeg drikker om mulig enda mer vann nå enn under graviditeten...Sover på håndkle jeg også.. det eneste positive med det er jo selvfølgelig at det hjelper på vekta men sikkert viktig at vi får i oss kok vann på dagtid etter en slik natt.
Ja, det er nok enda viktigere når man kvitter seg med så mye ila natten! Er du ekstra tørst? Jeg drikker om mulig enda mer vann nå enn under graviditeten...