Svettelukt

betzy

Blir kjent med forumet
Det er akkuratt som det lukter raskere svette under armene enn før..
Jeg har egentlig aldri kjent no særlig svettelukt av meg før, men nå kan jeg kjenne det innimellom..
Er det bare jeg som er rar, eller kan det ha noe med graviditeten å gjøre??
Noen andre som har kjent noe liknende??

Ja det har nok noe med graviditeten å gjøre!!

Masse hormoner, og ekstra vekt på kroppen.!

J.elise!!
[;)] 

[:D]Har det samme jeg også!!
Irriterende! Tåler jo ikke gå opp trapper engang [:'(]

Sikkert jeg som er for tett i nesa eller noe, men jeg synes jeg svetter mye mindre enn før jeg ble gravid. Aldri vært plaget med svette, og var før graviditeten alltid kald på hender og føtter. Nå derimot er de bestandig brennheite, men ikke klamme. [8|]

Ja..man svetter mer og i tillegg har mange bedre luktesans når de er gravide...kanskje ikke så god kombinasjon?

M

ORIGINAL: monicabebe

Ja..man svetter mer og i tillegg har mange bedre luktesans når de er gravide...kanskje ikke så god kombinasjon?

M

Jepp. Jeg tror også det er mye med luktesansen vår å gjøre. Jeg legger ihvertfall merke til de minste ting. Særlig syns jeg mannen min plutselig har mange rare lukter, men det skal vi ikke snakke så høyt om[;)]

Svetter og kaldsvetter her også, og reagerer sterkt på luktene.. Er nok graviditeten! Du lukter nok sikkert ikke så ille som du tror. [;)]

Klem!

Jah, Har egentlig aldri vært plaget med svette, Men nå kan det godt lukte svette under armene, PJUK....

Back
Topp