Svette

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg vet ikke om det er pga varmen eller hormoner. Men to netter på rad nå har jeg våknet gjennomvåt av svette...på samme måte som etter fødsel (skjer også noen gange før mensen).

Andre som merker noe?
 
Vært plaget med det der en stund.. Er så ille at jeg våkner og kjenner at det renner svette ned sidene og er av og til våte flekker på madrassen under meg... Kjempeekkelt :-o
 
Får noen skikkelige hetebyger innimellom. Spesielt på natten. Nå sover jeg med en mann som må ha det helt mørkt og stille, så jeg kan ikke ha vinduet åpent. Det blir rett og slett for varmt nå som vi har sommer her. Da rømmer jeg på stuen. Sover mye bedre der [emoji14]
 
Jupps! Byttet dyne for noen dager siden - har nå en super tynn sommer dundyne - etter det har det blitt bedre:)
 
Jupps! Byttet dyne for noen dager siden - har nå en super tynn sommer dundyne - etter det har det blitt bedre:)

Sover uten dyne!

Puh, jaja er vel bare sånn det er. Men andre natt på rad uten noe særlig søvn og en unge som våkner før kl 06.
 
Samme her, hatt det sånn i flere uker, før det ble så himla varmt. Har hatt håndkle under lakenet noen dager. Tenkte på å legge på to laken.

Rett som det er om dagen får jeg sånne nydelige våte flekker på singleten under puppene. Er sjeleglad for at jeg ikke jobber noe særlig ...
 
Jeg svetter generelt mye mer, ikke bare på natta! :) de som synes det er sååå fantastisk å gå gravid på sommeren er jeg heeeelt uenige med! :) fikk i februar sist, og det var myyyye bedre å være hvalross på vinteren enn sommeren :) upraktisk at den indre termostaten er ødelagt når det er så sabla varmt ute! :p Hehe
 
Samme her (slet også med den under mensen...)
Ekstra ille er det jo nå som det er så varmt!
 
Ikke merket på natta, men sover med tynn sommerdyne og vinduet helt oppe. Svetter mer og fortere på dagen enn vanlig. Og under puppene og sånne steder jeg aldri svetter ellers. Man er så digg som gravid ass..
 
Tok A/C eller en slags vifte på rommet i natt, hjalp veldig. Så deilig!
En bedre natt en to andre, men fortsatt vondt når jeg snur meg om natta da...der må jo være noe..
 
Jepp. Jeg drømte en natt at jeg drakk vann og grisa nedover meg selv så jeg ble våt på bringa. Våkna opp og var gjennomvåt, spesielt på bringa (wtf?!?), skikkelig ekkelt og slitsomt. Fælt å si det men håper det blir litt kaldere igjen nå...

Får lyst til å barbere vekk alt håret på hodet når det er sånn, svetter som en gal i hodet...
 
Back
Topp