Svette...

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Flere som opplever å bli fortere svett nå enn før svangerskapet???

Aldri pleid å lukte svette bortsett fra kanskje etter hard trening...

Men nå lukter jeg jo nesten fem minutter etter jeg kommet ut av dusjen :p
 
Ja... :(
Går 3 ganger mer deodorant nå enn flr graviditeten :'( hadde nettopp dusja, tatt på deo og føna håret 20 min etterpå sa søstra mi at jeg burde ta meg en tur i dusjen.... Vil jo ikke spraye meg inn i masse parfyme heller da det ikke er så bra for gutten min :( blæh håper det blir bedre om ikke så alt for lenge :| ...
 
Ja jeg svetter mye mer nå. Blir veldig fort varm også. Før pleide jeg alltid å fryse mens nå føler jeg meg varm hele tiden. Ganske ubehagelig
 
Får håpe det endrer seg etterhvert og ikke blir sånn fremover.....
 
Helt normalt, var sånn med begge de to andre også. Går over :)
 
Hmmm, i grunn ikke tenkt noe over det, så tror ikke jeg er så veldig plaga med svettelukt... Eller så stinker jeg, bare uten at jeg merker det selv! :p Hehe....
 
Hmmm, i grunn ikke tenkt noe over det, så tror ikke jeg er så veldig plaga med svettelukt... Eller så stinker jeg, bare uten at jeg merker det selv! :p Hehe....

Tror ikke jeg lukter sånn skikkelig ille så alle kjenner det, men merker bare jeg lukter litt å det er uvant...
 
Kan anbefale å bruke stop24, eller aluminiumsklorid hvis det blir for ille. Aluminiumskloriden er veldig sterk, så ville definitivt prøvd stop24 først :)
 
Samme her også, godt å høre at flere hadde det slik. Men nå de siste ukene så har det blitt bedre! :) men samtidig så har jeg begynt å miste litt hår igjen.. Og fått noen kviser :-( så regner med at hormoner har noe å si her..
 
Samme her også, godt å høre at flere hadde det slik. Men nå de siste ukene så har det blitt bedre! :) men samtidig så har jeg begynt å miste litt hår igjen.. Og fått noen kviser :-( så regner med at hormoner har noe å si her..

Føler kanskje også det er litt bedring i svettinga....

Hår har jeg mista heile tida..... Pleier miste en del til vanlig men tar heilt av nå..... Store klaser hver dag....
 
Back
Topp