Svette føtter

Friele

Glad i forumet
Gutten vår har ekstremt klamme føtter!! Har vært sånn egentlig hele tida, men jeg la ekstra merke til det akkurat nå. Han ligger å lufter seg litt uten sokker for øyeblikket,også tok jeg på den ene foten hans, og den er helt klam og nesten litt våt av svette:/ 
Pleier å ha på han ullsokker rett på foten, det er vel det som er det beste har jeg hørt.. men er det noe annet jeg kan gjøre for å unngå at han blir så klam? 
 
Her er det akkurat likedan.... Helt våte føtter :/ prøver å la henne ligge mest mulig uten sokker jeg da...
 
Jenta vår er akkurat likedan. Tidligere var hun slik på hendene også. Det har visst sammenheng med at babyer har litt dårlig blodsirkulasjon i hender og føtter, noe som bedrer seg etter hvert :-) Jenta vår er oftere varm og god på hendene nå, og jeg håper føttene blir likedan :-)
 
Jenta mi har også klamme føtter. Har hatt det hele tiden. Jeg prøver å ha ull direkte på, det tar jo opp litt fuktighet i alle fall. Om hun er klam på hendene vet jeg ikke, for hun har dem oftest i munnen, så da er de jo fuktige uansett.
 
Har en med klamme, svette føtter her også. Blir bedre når hun får ligge uten sokker synes, jeg. Og det er ikke noe problem nå i sommervarmen i alle fall :-)
 
Jeg lar han også få lufte føttene en god del:) Deilig nå når det er så varmt! Men når jeg bruker sokker passer jeg på å bruke ull! De bomullsokkene gjør det bare verre syntes jeg! Kanskje en kan bruke noe pudder på?? har tenkt tanken tidligere også, men har ikke fått rota meg til å kjøpe:P Tenker sånn talkum pudder.. hmm.. kan jo hende det bedrer seg, forhåpentligvis:P 
Hørtes jo logisk ut det med at de ikke har så god blodsirkulasjon! Er jo gjerne sånn med meg selv også, spesielt på henda - blir fort kald! Men resten av kroppen er stort sett alltid varm! samme gjelder minsten! 
 


Hannahnas skrev:
Jeg lar han også få lufte føttene en god del:) Deilig nå når det er så varmt! Men når jeg bruker sokker passer jeg på å bruke ull! De bomullsokkene gjør det bare verre syntes jeg! Kanskje en kan bruke noe pudder på?? har tenkt tanken tidligere også, men har ikke fått rota meg til å kjøpe:P Tenker sånn talkum pudder.. hmm.. kan jo hende det bedrer seg, forhåpentligvis:P 
Hørtes jo logisk ut det med at de ikke har så god blodsirkulasjon! Er jo gjerne sånn med meg selv også, spesielt på henda - blir fort kald! Men resten av kroppen er stort sett alltid varm! samme gjelder minsten! 

Ja, ull er best! Bruker også litt tynne bomullssokker (f.eks disse blondesokkene fra h&m), føler ikke det blir så ille da, men de tykke puster ikke i det hele tatt.
 
Back
Topp