Svett baby

Tuttemari

Blir kjent med forumet
Min lillemann på 10 uker er så varm av seg.Svetter mye i hodet.Har mye hår også da.Blir fort svett av å ligge på fanget.Er helt våt i hodet etter amming.Blir fort altfor varm i bilstolpose/vognpose.Kan ikke ha på han ekstra lag før jeg legger han oppi annet en tynn lue.Flere som har så varm baby? Blir ikke svett på natt heldigvis

Kun opplevd henne svett en gsnf

Lillegutt e og veldig varm av seg, særlig hodet, men ikke svett. Han har derimot fotsvette (klamme fota med litt tåfis) :D Og kalde, klamme hender- og det har han nok arva fra meg [emoji41]

Min blir litt svett når han ligger på armen min og får flaske. Løste det med å legge en gulpeklut mellom oss.

Min blir litt svett når han ligger på armen min og får flaske. Løste det med å legge en gulpeklut mellom oss.

Samme her :) eller hvis han blir liggende med hodet mot brystkassen min. Putter kluten der også.

Sluttet å bruke bilstolposen pga han ble så svett oppi der selv uten annet enn body og strømpebukse og det var kjølig i bilen.

Samme her :) eller hvis han blir liggende med hodet mot brystkassen min. Putter kluten der også.

Sluttet å bruke bilstolposen pga han ble så svett oppi der selv uten annet enn body og strømpebukse og det var kjølig i bilen.
Jeg sluttet også med bilstolposen, den var i lammeskinn og varm som et uvær.
Nå har han heller en fleasdress utenpå

Samme her, holder oss enten til ulldressen eller fleecedress, blir ikke svett på den måten i de klærne slik som i dunposen.

Frøkna her er også veldig varm av seg og hun viser ubehag når vi besøker familie som har det veldig varmy inne.

Når vi var hos familie så måtte vi be de skru ned varmen og heller kle på seg mer da mini ble veldig urolig stakkar. Selv om hun er i bare bodien [emoji14]

Når hun ligger på armen så har vi gulpeklut bak hodet hennes da det hjelper mot varmen :) hun har btw lite hår [emoji14]

Frøkna her er også veldig varm av seg og hun viser ubehag når vi besøker familie som har det veldig varmy inne.

Når vi var hos familie så måtte vi be de skru ned varmen og heller kle på seg mer da mini ble veldig urolig stakkar. Selv om hun er i bare bodien [emoji14]

Når hun ligger på armen så har vi gulpeklut bak hodet hennes da det hjelper mot varmen :) hun har btw lite hår [emoji14]
Ja, mor mi fyrer som om det er 30- ute.
Og jeg åpner vinduer og dører.
Samtidig så skal hun putte på hn klær og ullsokker til den store gullmedalje [emoji28]

Spørs om jeg også må slutte med posen og teste fleeze istedet.Det føles litt unaturlig ut og legge han ut i vogna også uten ett ekstra lag mn han kan kun ha tynn lue og body pluss vanlig bukse for ikke å svette i posen.

Lillemann her er kjempevarm av seg og blir fort klam. Kommer til å kutte ut bilstolposen snart. Blir ikke tett/trangt i vognposen, så den fortsetter vi å bruke.

Ja, mor mi fyrer som om det er 30- ute.
Og jeg åpner vinduer og dører.
Samtidig så skal hun putte på hn klær og ullsokker til den store gullmedalje [emoji28]
Slik er ene svigermora mi også. Blir gaaal, evig kamp [emoji14] prøver å forklare at mini ALLTID er kald på hendene [emoji14] Gubben prøver også å si ifra men blir ikke hørt. Så der er vi bare i noen få timer.

Min mor er heldigvis bedre der etter at jeg sa ifra vi ikke kunne komme innom hvis det er så varmt da mini plages. Så da har de normal temperatur når vi er der, og mamma er kledd inn i pledd [emoji14]

Kalde hender og varmt hode! Han blir fort varm, men sjelden svett. Jeg tar som regel av han buksa etter en liten stund hos besøket. Body og strømpebukse (noen ganger bare body tilogmed) er mer enn nok! :)

Svetter nesten hele tiden her. Svetter når han ligger på oss, på natten selv om han ligger i bare bleie og vi har vinduet åpent, på ryggen om han ligger i sofan og i vognposen. Går mye i ull.
Bruker nesten aldri bukse når vi er hjemme selv om vi ikke har det unormalt varmt.

Min er veldig varm i magen, ryggen, hodet og kan svette bak i nakken, ellers veldig kald i hendene og føttene.

Svetter nesten hele tiden her. Svetter når han ligger på oss, på natten selv om han ligger i bare bleie og vi har vinduet åpent, på ryggen om han ligger i sofan og i vognposen. Går mye i ull.
Bruker nesten aldri bukse når vi er hjemme selv om vi ikke har det unormalt varmt.
Høres ut som vår[emoji4]Men vi kan ikke bruke ull eller.Blir altfor varm.

Back
Topp