Svett baby :(

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Huff, svetten renner av lillegutt under ammingen. Jeg koker og han koker.. Vi sitter inne under et åpent vindu, han ligger i bare bleia og jeg drar over han med en fuktig klut. Fortsatt blir ammeputen helt rå og svetten siler under armhulene hans :( Helt forferdelig varme, men han er flink til å spise ofte og virker kvikk.

Flere som har det slik?

Sent from my iPhone using BV Forum

Svetten renner ikke, men hun er fuktig! Og spiser heeeele tiden. Så jeg vet hun ikke blir dehydrert hvertfall;-) Virker som hun er mye tørstere enn vanlig!!

Svett og varm her å.....går mest i bare bleie....gir litt vann mellom måltidene å ligger på saueskinn så d hjelper litt...

Uff ja, helt svett her også under amminga.

Jeg har brukt å ha noe mellom under amming hvis han ligger i bare bleia. Feks typ gulpeklut, føler kroppsvarmen fra oss begge gjør det enda varmere!

Ja, vi og er klissvåte etter amming. Fælt, for hu virker ukomfortabel. Jeg må legge en klut imellom oss, spesielt hånda som holder hodet. Hun drikker sjeldent i varmen synes jeg. Men når hun ikke sover, så er hun ganske så aktiv. Så jeg tror det går bra. Fælt å kjenne på henne i vugga, når hun sover uten sengetøy og i bare korterma body, at hun fortsatt er klam.

Back
Topp