Sverigeshopping...

MiniPilla

Glad i forumet
Jepp..i morgen drar vi å hamstrer..Hva MÅÅÅ jeg huske å kjøpe som er mye billigere der??? Prøve å lage en fornuftig handleliste..[;)]

ORIGINAL: MiniPilla

Jepp..i morgen drar vi å hamstrer..Hva MÅÅÅ jeg huske å kjøpe som er mye billigere der??? Prøve å lage en fornuftig handleliste..[;)]

ingenting faktisk ...Blei ufattelig skuffa da vi avr der i juli ....

Vi er der 1 gang i uka oh handler inn kjøtt for hele uka[:)] syns mye av kjøttet er bedre og billigere, spesielt biff[:D] vi kjøper også inn cider og caprisone juice til ungene.. Sist hadde de tilbud på dopapir og tørkeruller fra Lambi som vi kjøpte [:D]

Syns det er mye som er billigere der og man får kursen i tillegg[:)]

vi kjøper alltid kyllingfillet og karbonadedeig når vi er i sverige.
capri sonne , pasta , c-vitamin, og gulost

noe vi alltid kjøper når vi er i sverige

Ok...noterer..takk[:)]

vi kjøper kyllingfilet, biff, svinefilet, kalkunfilet, store pakker med fullkornspasta, ost, godis, og noen ganger capri sonne[:)] hender vi kjøper kyllingvinger og burgere også.. og løvbiff..

Vi kjøper som oftest;
Karbonadedeig
Taco-ting
Tropicana juice
Cider 0,3% eller noe.. de er så gode
Kyllingfilet (kjøper den dyre svenska da.. de andre er bare vann og salt.. så de blir ikke sååå mye billigere.. men litt :)
Svin indrefilet
Litt kjøttpålegg
Gräddost
Hermetikk, som mais, babaymais og hermetiske tomater

--Biffen syntes jeg ikke er like bra som gilde.. og skal man ha svensk er den faktisk dyrere... men man kan få irlendsk og sånt.. men det vil jeg ikke ha...

Do og Tørkepapir kjøper vi å..

ORIGINAL: Labambie

Barnemat! Halv pris av her, både mme og glass.. Men, det beste tipset fra meg er Inotyol salven! Den koster 99 her, og 43 der! [:D]

var på vei til å si det samme[;)]

Vi kjøper også multivitamin juice,kjøttpålegg,mini grandiosa,krydder,hermetikk,pasta,kjøttboller,kylling kjøttdeig(24svenskekroner) og ostepop m.m
ellers tar jeg turen innom Rusta og kjøper vaskemidler der.
I dyrebutikken på Nordby kjøper jeg alltid tyggebein,hundeshampoo o.l.

Vi kjöper barnemat når vi besöker svigers, halve prisen og mye större utvalg!

Ellers kjöper vi kjöttdeig, indrefilet og falukorv på Stenes kjött och Livs ikke langt fra grensa [:)]

Back
Topp