Sverige

Lillespire_mai2022

Første møte med forumet
Hei jenter.

Det er 20-50% salg på barnebutikken på Nordby. Verdt å ta en titt! De hadde 50% salg på alle klær og sengetilbehør ;)

Det er også tømmesalg på Happyland på svinesund (50-70% salg på hele butikken). :D

Hei jenter.

Det er 20-50% salg på barnebutikken på Nordby. Verdt å ta en titt! De hadde 50% salg på alle klær og sengetilbehør ;)

Det er også tømmesalg på Happyland på svinesund (50-70% salg på hele butikken). :D

Det med happyland er feil..synd de ikke opplyser om det selv. Min mor var der og hun kom til en lapp på døren hvor det stod konkurs. De har altså stengt dørene før planlagt. Åpner med nye eiere i august engang!:)

Det med happyland er feil..synd de ikke opplyser om det selv. Min mor var der og hun kom til en lapp på døren hvor det stod konkurs. De har altså stengt dørene før planlagt. Åpner med nye eiere i august engang!:)

Feil? Vi var der i går vi...

Sniker fra november 2013 :)

Feil? Vi var der i går vi...

Sniker fra november 2013 :)

Huh? hehe. Vel, jeg lyver jo ikke da...Mamma var der i begynnelsen av juli eller noe. På happyland altså og da kom hun til en konkurs lapp....

Happyland Babyshop, SvinesundHej, butiken är stängd pga konkurs. De nya ägarna öppnar med en utförsäljning den 25-28/7. Sen stängs butiken för ombyggnad och öppnar åter igen den 23/8 med massor av nya varor och erbjudanden. Med vänlig hälsning, Happyland

Huh? hehe. Vel, jeg lyver jo ikke da...Mamma var der i begynnelsen av juli eller noe. På happyland altså og da kom hun til en konkurs lapp....

Aha :) nei, var ikke meningen å påstå at du lyver altså! leste de skulle ha salg 25/7 til og med 28/7, så da har de sikkert kun åpent disse dagene før de har reåpning med nye eiere :)

Aha :) nei, var ikke meningen å påstå at du lyver altså! leste de skulle ha salg 25/7 til og med 28/7, så da har de sikkert kun åpent disse dagene før de har reåpning med nye eiere :)

Hehe, da var dere mer heldig enn muttern:P:D

Vi er på vei dit nå.. er det mye utvalg på happyland siden det er konkurs salg? Stikker innom begge butikkene iallefall :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi er på vei dit nå.. er det mye utvalg på happyland siden det er konkurs salg? Stikker innom begge butikkene iallefall :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hei,

Ja det var mye salg og mye fint! Vi var der i går da det åpnet. Helt syke tilstander! Det var kø utenfor butikken allerede 20 min før åpningstid (kl 10). Vi fikk kjøpt en del i går. Det så ut som det var ganske utplukket da vi dro i 12-tiden. Får håpe de har fylt på hyllene i dag ;) Sto forresten i kø i en time for å betale og da jeg endelig kom til kassa så funket ikke bankterminalen. Satse på at det ikke er så mye mennekser der i dag da! Stikk innom Norby og da ;) 50% salg på alle barneklær ;) Tenkte å stikke innom der igjen til helgen (vi bor ikke så langt unna) for å kjøpe julegaver thihi (tanken på å kjøpe julegaver når man har en liten en virker stressende....) Greit å bli ferdig med det så fort som mulig :D

Hei jenter.

Så bra! Vet du hvor lenge salget på Nordby varer? Har de voksiposer der? :)

Back
Topp