Sverige

Primrose

Forumet er livet
Nå er vogna mi kommet, så vi tenkte å hente den i helgen!

Noen som har noen tips å komme med ift overnatting i sverige? bør ikke være evig langt borte fra strømstad... noen som f.eks har bodd på ekenas på koster halvøya? jeg har VELDIG lyst til å bo der, men litt stress med ennå en ferge.....

Bodde på det rica hotellet like ved båthavnen en gang, greit hotel det[:)]

Bodd på koster en gang. Men det var i båten til pappa på båtur=P. Hihi. Veeeldig fint der da!

ORIGINAL: Primrose

Noen som har noen tips å komme med ift overnatting i sverige? bør ikke være evig langt borte fra strømstad... noen som f.eks har bodd på ekenas på koster halvøya? jeg har VELDIG lyst til å bo der, men litt stress med ennå en ferge.....

bestilt på kattis?? Ringte de når den var kommet el har du ringt de? hehe... Har også bestilt derfra, de sa den skulle komme denne uken. Tenkte å hente den til uka, bare ringte og sjekke om den har kommet så vi slipper bomtur! [:)]

ORIGINAL: tone86

bestilt på kattis?? Ringte de når den var kommet el har du ringt de? hehe... Har også bestilt derfra, de sa den skulle komme denne uken. Tenkte å hente den til uka, bare ringte og sjekke om den har kommet så vi slipper bomtur! [:)]

Jeps [:D], sendte mail til de i går kveld og fikk svar i dag at den var kommet [:D]. Skulle egentlig komt forrige uke, men det går bra. Er glad jeg får henta den før høstferien, er sikkert mange som skal til sverige neste uke

Takker for tips! har undersøkt litt hvem som har ledig, og det var ikke allverdens (er jo kort varsel). må høre litt med sambo også, men jeg holder en knapp på øya [;)]

Er du coop-medlem får du rabatt på hoteller rundtomkring i norden[;)]

F.eks her (i Strömstad):
http://www.coophotellkupp.com/index.cfm?area=ebooking&action=providerselect&menuid=600

Babyen min er laget på spahotellet i Strømstad! [:D] Hahaha... Veeeldig trivelig der altså! [;)]

ORIGINAL: Natalies mamma

F.eks her (i Strömstad):
http://www.coophotellkupp.com/index.cfm?area=ebooking&action=providerselect&menuid=600

åj shitt! det var jo billig! har sendt en mail til hotellet.de hadde bare dobbeltrom, så jeg må bare forsikre meg om at det er ok å ta med reiseseng og toåringen min [:D].

Veldig billig ja[:D][:D] Benyttet oss av dette tilbudet enormt mange ganger!! Stort sett har vi fått satt inn babyseng/ekstraseng fra hotellet, ved å kontakte hotellet utenom[;)] Intill to barn under 13 år er inkludert i prisen, de spiser også gratis frokost[:)]

F.eks her (i Strömstad):

åj shitt! det var jo billig! har sendt en mail til hotellet.de hadde bare dobbeltrom, så jeg må bare forsikre meg om at det er ok å ta med reiseseng og toåringen min [:D].

Veldig billig ja[:D][:D] Benyttet oss av dette tilbudet enormt mange ganger!! Stort sett har vi fått satt inn babyseng/ekstraseng fra hotellet, ved å kontakte hotellet utenom[;)] Intill to barn under 13 år er inkludert i prisen, de spiser også gratis frokost[:)]

Takk skal du ha! nå har vi booka oss inn og bestilt båten! nå gjenstår det bare at sambo blir kvitt diarèen - hehe! han er mann, så han blir regna som syk en dag ekstra. [;)]

Back
Topp