Sverige - leie baby vogn ?

Tvillingen88

Betatt av forumet
Oktoberbarna 2021♡
Hei. Vi er bedt på tur til Sverige i juni og har enn del vi skal handle med oss hjem. Ikke så stor bil så lurer på om noen her har leid baby vogn i Sverige ? På Nordby senteret eller lignende. Vogna tar innmari mye plass i bilen så hadde jeg kunne leid en vogn for en dag så gjør jeg gjerne det:happy:

Hvis du ikke finner vogn å låne/leie, kan det kanskje være aktuelt å ta med ei bæresele eller sjal..? Lettvint å komme seg rundt på senter med slikt - og lett å ta med seg. Sett at baby trives i bæretøy.

Bare et tips, i tilfelle det ikke har vært i tankene :)

Hvis du ikke finner vogn å låne/leie, kan det kanskje være aktuelt å ta med ei bæresele eller sjal..? Lettvint å komme seg rundt på senter med slikt - og lett å ta med seg. Sett at baby trives i bæretøy.

Bare et tips, i tilfelle det ikke har vært i tankene :)
Ja det har jeg ikke tenkt på en gang - han liker seg veldig godt i bæreselen sin så det er jo absolutt en mulighet :):)

Ja det har jeg ikke tenkt på en gang - han liker seg veldig godt i bæreselen sin så det er jo absolutt en mulighet :):)

Jeg synes det er veldig praktisk med bæretøy til sånt i alle fall. :) vi har ikke satt sammen vogna enda engang.. :p

Back
Topp