Svensktur

Petrinemor97

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Hei :)

Skal til Sverige i morgen i lamme noe venninner. Å lurer på hva dere bruker å handle om dere er Sverige?

Å er det noen som vet om gravide kan spise falukorv? :eek:
 
Når jeg er i sverige hamstrer jeg propud! Ellers er det viktigste capri sonne, bacon, kjøtt, vin cider og snus :) de tre siste er jo uaktuell for oss ei god stund fremover da, men det går jo an å kjøpe med til andre :)

Falukorven vet jeg ikke svaret på, men det er vel kokt som vanlig kjøttpålegg og servelat? Tror det er greit sålenge holdbarheten er god :)
 
Når jeg er i sverige hamstrer jeg propud! Ellers er det viktigste capri sonne, bacon, kjøtt, vin cider og snus :) de tre siste er jo uaktuell for oss ei god stund fremover da, men det går jo an å kjøpe med til andre :)

Falukorven vet jeg ikke svaret på, men det er vel kokt som vanlig kjøttpålegg og servelat? Tror det er greit sålenge holdbarheten er god :)
Ja er jo snusen som har vært viktigst på svensksturer så vart jo helt blank nå på hva man skulle handle :')
Men takk for tips, slik at jeg kommer på litt så jeg slipper og være helt blank i morgen når jeg er der :)

Har prøvd å lest på nett om falukorven de sier den skal være trygg så jeg hører på det. Fant bare tidligere forum så velger å stole på det .
 
Vi storhandler i Sverige ca en gang i måneden.
Handleliste:
Biff
Kyllingfilet
Kyllingvinger
Svinekjøttdeig
Karbonadedeig
Ost
Laktosefrie produkter
Smør
Prodpud [emoji14]
Pasta
Ketchup
Mel
Sukker
Bacon!
Koteletter
Måtte ha spareribs til grillsesongen!
Krydder
Nesespray [emoji85]
Godis og brus [emoji4]
 
Back
Topp