Svenskehandel :)

Tja... Med kursen nå er det ikke mye... Men kjøttvarer sparer man mye på ;)
Og litt på klær...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Med mindre man kjøper en HAUG med mat og husholdningsartikler, ting som barnevogn og rep på bilen, eller bor veldig nære, så tror jeg ikke det lønner seg uansett hva kursen er. Mange tar det som en tur :)

Snus te gubben :p ellers handler vi som regel litt kjøtt når vi er der, reinskav og slikt.

Kjøper kjøtt. Reinkjøtt. Ellers bruker vi å bestille varer fra systembolaget som vi kan hente på butikken på grensa. Superkjekt. Da vi skulle gifte oss handlet vi så å si bare fra Sverige. Da sparte vi ganske mye, så vi kunne kjøpe en supergod å litt smådyr vin til maten her i Norge. Ellers kjøper vi et øl som heter Stella. Det er min favoritt. Har ei kasse som venter til jeg er ferdig med å amme. Hehe! Kostet sist 20 kr i Sverige og 60 kr i Norge. Da er det verdt det!

Ikke kjøp kyllingfilet, det er så ufattelig mye vann i de

Enig her! First price sin er faktisk bedre!
Ellers pleier me og kjøpa kjøtt, husholdningsartikklar, litt snus, drikke osv.

Jeg handler kjøtt (svin, okse og små kyllingfileter), gul ost (får to kg for 49svenske kr) tørkepapir, toalettpapir, mel, sukker, baderoms artikkler (sjampo, balsam, dusjsåpe, håndvask, tannkrem, tannbørster o.l.), vaskemiddel, skyllemiddel, brus og godteri. Er en tur ca hver andre eller tredje mnd og sparer masse :-)

Back
Topp