Svenske kr. ??

jk81

Elsker forumet
Vi har bestilt endel utstyr i Sverige, totale prisen kommer på 23310 svenske kr.
Hvor mye blir det i norske kr da?
Så det var noen som hadde peil på dette i en link en stund tilbake..

Har bedt om prisoverslag hos babybutikken på Buskerud storsenter bare for å se foskjellen, skiller det ikke så mye får vi ta det i Norge [:)]

Da jeg tok utgangspunkt på 23500 svenske kr
fikk jeg 20170 norske kr.

da jeg tok 23310 svenske kroner
fikk jeg 20006 norske kr.

Er inne på DNB sine sider..

Jeg trykket på jeg vil kjøpe, satte svenske kr øverst og norske under..
Hmmm. rart den viser forskjellig, men 19000 er jo MYE bedre [:D]

19265 fikk jeg da jeg trykket på overføring/sjekk.. Men det skal jo være det samme om man betaler kontant eller med kort??

Jeg velder å stole på dagbladet, haha [:D]

Hei!
Jeg pleier å bruke www.forex.no, når jeg har betalt med mastercard og har sjekket på forex i etterkant er det ca likt, litt mindre faktisk (og det er jo bra )

23310 svenske kroner blir 19762 norske kroner ved bruk av Forex sin kalkulator, så jeg ville tenkt ca 19500kr i Norske.[:D]

Husk at en valutakalkulator ikke er en direkte omregning, men har vekslingsgebyr med i prisen.
Kurs er jo derfor veeldig forskjellig på kjøp og salg av valuta[:)][:)][:)]

Hvis du ikke skal hente det i Sverige, men få det sendt hjem så må du tenke på toll avgift og... 

man kan også bare regne sånn ca at man får 20% på prisen.. Så har du ca den norske
Valutakursene svinger jo hele tiden så kommer jo veldig an på.. vanskelig å finne akkurat riktig beløp..

Back
Topp