L Linselusa Forumet er livet VIP 23 Jan 2012 #1 Hun Gunilla Persson, jeg takler bare ikke henne. Er det ikke vanlig å kjøre med belter i USA? Både henne og datteren satt uten belter istad... huff..
Hun Gunilla Persson, jeg takler bare ikke henne. Er det ikke vanlig å kjøre med belter i USA? Både henne og datteren satt uten belter istad... huff..
L LilleS Guest 23 Jan 2012 #2 Helt enig.. Blir kvalm av den dama. Og jeg syns synd på dattera.. "Gud har fått deg til å spy sånn du får opp slimet i halsen og synger bedre"
Helt enig.. Blir kvalm av den dama. Og jeg syns synd på dattera.. "Gud har fått deg til å spy sånn du får opp slimet i halsen og synger bedre"
L Linselusa Forumet er livet VIP 23 Jan 2012 #6 IsThaBeth skrev: Hun ser rett og slett bare skummel ut. Ja det er sant!!!! Ihvertfall når hun blir veldig ivrig. Jeg er jo bare SÅ avhengig av å se det programmet da. Blir helt fasinert av hvordan de oppfører seg alle samenn.
IsThaBeth skrev: Hun ser rett og slett bare skummel ut. Ja det er sant!!!! Ihvertfall når hun blir veldig ivrig. Jeg er jo bare SÅ avhengig av å se det programmet da. Blir helt fasinert av hvordan de oppfører seg alle samenn.