Svenske Hollywoodfruer på Tv3........

MissIndependent

Gift med forumet
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!
Jeg får helt vondt av de damene asså.......må være slitsomt å være såååååååå dum!!
Det er noe spess med godt voksne damer som oppfører seg sånn.........

Åååå...har ikke fått sett noe særlig på det.. Men pleier å få med reklamene for det.. Herregud for noen brø'huer!!

Da prioriterer jeg heller gossip girl og farmen altså !
Synes det er ganske morsomt egentlig, men jeg orket rett og slett ikke mere Anna Anka..
Men hun er kanskje ikke med lenger ?

åh fy faen den der barbiefesten di har...!! hehe viste ikke det var mulig å bli så flau av å se på tv.

ORIGINAL: sjokomuffin

ååååh er det nåå?
får ikke sett det jeg..
her er det topgear.. jeg sa at han kunne få se på det, så lenge jeg får unge mødre kl 21. hihi

men men. svenskene går jo i reprise i helga eller noe [:D]

Går også på web-tv[;)] (forrige sesong gjorde i alle fall)

Er så latterlig underholdene at jeg får ikke tatt øya fra det [8D] Hahaha... de gir jo blodinene enda verre stempel [8D][8D] (jeg er blond.. men takk gud for at jeg ikke er i deres gate..)

jeg elsker maria montezami!! hehe:) jeg tar opp alt det andre også ser jeg det di dagene det ikke går no på tv:)

ORIGINAL: sommerfugler85

jeg elsker maria montezami!! hehe:) jeg tar opp alt det andre også ser jeg det di dagene det ikke går no på tv:)

SIGN! Hahaha, "I have to go out and buy two more tassles!" Som om ikke noen-og-åtti var nok [8D]

ORIGINAL: sommerfugler85

Vi og liker henne. Hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen selvfølgelig, men hun er snill og god og veldig glad i familien sin!

"Inte utan mitt läppstift""naken, exposed...rädd"

Digger alle di rare tingene hun sier hele tiden:) hehe

Back
Topp