Svenske Hollywood-fruer

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
Andre som ser det? Syns det er så morsomt jeg, ler godt av hvor blond de er enkelte ganger, men hun der Gunilla... Fader hun er knepp!

Jeg må ærlig talt si at det har jeg aldri sett

Arrrh! Jeg bør slutte å se det, kunne kaldkvælt Gunilla! Er det mulig å være så syreskadet?

Arrrh! Jeg bør slutte å se det, kunne kaldkvælt Gunilla! Er det mulig å være så syreskadet?

I KNOOW! Ææææ, hun skulle hatt hjelp. Datteren kan jo så vidt treffe tonene, og Gunilla skal ha henne på MTV. Jeg blir så flau på demmes vegne.

Hehe ja, ikke den smarteste mest sannsynlig!
Men virker oppriktig søt og god :)

Tror jeg sier meg enig der :P Syns Isabel også er så søt,og hun virker over gjennomsnittlig smart blandt de andre fruene :P

Hehe, har bare sett en gang. Blir irritert av å se de, de bekrefter bare mytene om blondiner (er blond selv assa). :p

Jeg ser jo på alt av serier før jeg sovner når samboeren er på sjøen, og er jo tom av å til, da går jeg på tv3play å streemer svenske Hollywood fruer, syntes det kan være ganske underholdende:p ler meg ihjæl av hu fæle gunnhilda eller hva hu heter! Så elsker jeg Maria , maken til positivt og søtt menneske:p de er kanskje blonde og dumme, men Maria kommer unna med alt i min bok:p vill adoptere hu:)

Back
Topp