Svenske hollywood fruer..... flaut

Anna Panna

Glad i forumet
I mangel av så mye å gjøre om dagen - og et bekken som ikke tillater å gå ut i solskinnet - sitter jeg å ser på den nye episoden av svenske hollywood fruer.
GUUUUUUUUD så flaut!!!!!

Gamle 50 åringer som har casting for ung gutter - som skal servere de i et grillparty.... Syns bare det hele blir litt fælt.....
Utrolig hva penger og hollywod kan gjøre med folk....[8|]

ORIGINAL: Anna Panna

I mangel av så mye å gjøre om dagen - og et bekken som ikke tillater å gå ut i solskinnet - sitter jeg å ser på den nye episoden av svenske hollywood fruer.
GUUUUUUUUD så flaut!!!!!

Gamle 50 åringer som har casting for ung gutter - som skal servere de i et grillparty.... Syns bare det hele blir litt fælt.....
Utrolig hva penger og hollywod kan gjøre med folk....[8|]

Grisedamer.... Så det i går.. Og det er ganske grei underholdning egentli!! hehe [8D] Mye hoderisting! hehe

Er et fantastisk program.. Er så morsomt å se vilke "store problemer" di klarer å lage for seg selv.... Di har jo ikke peiling på sunn fornuft og verdensproblemer..... Men men,god underholdning for meg å se på når di er like smarte som en pære.... Vittig[:)][:)]

jeg holdt på å le meg ihjel av hun som var blitt så flink til å spare penger! Hun bare betalte med mannens penger istedet for sine egne, for da sparte hun så mye!! fantastisk logikk!!!

Ja... også er det liksom ikke 450 kr.... men 5000!!

Og Anna Anka...stakkars jente. ENDELIG slipper hun å være med mannen sin lenger.... MEN -det er vel han som skaffet henne en del slant med penger [;)]

har akkurat sett på det jeg og. heeeeeeeeeeelt tragisk.men jeg fortsetter jo å se på det[:)]

Back
Topp