Svelget min første kamel i svangerskapet

hissigproppen

Gift med forumet
Jeg skrev i den farge-håret tråden at jeg ikke kom til å gjøre det i svangerskapet for sikkerhets skyld.

Vel, jeg stripet håret på fredag emoticon

Følte meg så innmari ufresh, for jeg sparer håret og nå er det sånn midtmellom-fase, pluss at jeg i juni fikk rødskjær i håret. Så frisøren trodde jeg hadde tatt røde striper.
Det så nesten ut som jeg var solbrent i skillen pga den rare fargen som kom (antakelig hormonene som fiksa sveisen).

Så det var min første kamel... hehe

hissigproppen skrev:
Jeg skrev i den farge-håret tråden at jeg ikke kom til å gjøre det i svangerskapet for sikkerhets skyld.

Vel, jeg stripet håret på fredag emoticon

Følte meg så innmari ufresh, for jeg sparer håret og nå er det sånn midtmellom-fase, pluss at jeg i juni fikk rødskjær i håret. Så frisøren trodde jeg hadde tatt røde striper.
Det så nesten ut som jeg var solbrent i skillen pga den rare fargen som kom (antakelig hormonene som fiksa sveisen).

Så det var min første kamel... hehe

U go girl! :) 
Skal LETT holde fargen ved like jeg også :) Det er jo ikke farlig, så hvorfor ikke gjøre det man kan for å føle seg litt fresh når kroppen eser ut hehe :)

Er nå godt å føle seg litt vel da:)) Har ikke funnet noe sikkert som sier det er farlig. Men skjønner at du vil være på den sikreste siden.

Jeg er av de "heldige" som begynte å få grå hår som 20-åring.....så ja, her blir det nok farge....

Har bestemt meg for å gjøre det hos frisør så jeg slipper å stå i "dampen" inne på badet her å gjøre det. Føles litt bedre da. . . . Og så skal det gå max tid mellom hver farging.

Farget håret under siste sv.skap. Gikk bare godt:)

Jeg skal til frisøren til onsdag, det er virkelig på tide. Sist svangerskap var jeg hos en "grønn frisør" for å være helt på den sikre siden, men nå blir det vanlig hårfarge.

Back
Topp