sveis

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
Hva slags sveis har ungene deres, og hvor gamle er de? :)
Selv syns jeg det er suuuuperfint med gutter med langt hår, spesielt om de har litt fall i håret. :)

Enig:D Både på små og store (merk voksne) gutter... ikke om de har mista håret på toppen da...det er ikke lekkert..

Knøttebærer skrev:
Enig:D Både på små og store (merk voksne) gutter... ikke om de har mista håret på toppen da...det er ikke lekkert..

ha ha. Nei, forutsetningen er jo at man ikke har begynt å bli skalla. Da mener jeg det er best å finne fram barbermaskina med en gang!!! ;) 

åh ja. småen har hatt veldig langt hår lenge. og han ville ikke klippe seg heller. men etter at badene ble lange og han nåtte ha både shampoo og balsam og børste håret, ble vi enige om å klippe han kort.

Eldste gutten her hadde babykrøller og langt hår når han var liten,no er det kort på sidene og lengre oppå hos begge guttene:-) Snuppa har masse krøller og det ser egentlig kort ut,men når hun bader er det langt ned på ryggen:-) Minste snuppa er kort,nesten skallet,har ikke fått noe særlig med hår:-(

Guttungen har kort , vi ordner det selv med maskin så han har ca 3mm over alt når vi har klipt så lar vi det gro ut til at han vil klippe det igjen. Ca 1gang i mnd

Jenta har langt hår, ho vil ikke ha kort så ho vil ikke til frisøren en gang til tider når vi må ta tupper og slikt

besnik skrev:
Eldste gutten her hadde babykrøller og langt hår når han var liten,no er det kort på sidene og lengre oppå hos begge guttene:-) Snuppa har masse krøller og det ser egentlig kort ut,men når hun bader er det langt ned på ryggen:-) Minste snuppa er kort,nesten skallet,har ikke fått noe særlig med hår:-(

awwww. krøller <3

Har vel en helt standard hårsveis egentlig:) Litt kortere på siden enn på toppen?

mamiii skrev:

Knøttebærer skrev:

ha ha. Nei, forutsetningen er jo at man ikke har begynt å bli skalla. Da mener jeg det er best å finne fram barbermaskina med en gang!!! ;) 

Hellz yeah! Det ser ikke bra ut med langt hår på sidene og måne på toppen! Så en middelaldrende mann i Thailand som hadde det og han hadde i tillegg på seg en t-skjorte hvor det sto "It`s not a bold spot, its a solar panel for a sex machine".... Den syns jeg var bra...på DEN ulekre fyren, hehe;)

Guttungen blir som regel klippet kort - etter eget ønske. Jeg vil gjerne spare og få litt lengde på det, men han vil selv ha 1-2cm kort og gjerne litt voks i det. 

Back
Topp