Svartpølse

Panacea

Blir kjent med forumet
Sommerfuglene <3
Jeg har sååååå lyst på svartpølse!! Knekkebrød med svartpølse og majones, nystekte rundstykke med det samme... Ååå, jeg vil, jeg vil!!

Ååååå... Jeg har også utrolig lyst på spekemat! Men her er det helst vossafår, spekeskine og fenalår. Mmmmmmmmmmmmm:rolleyes:

Fyrst eller kokt, men jeg tror ikke at verken vossafår eller morrpølsa blir god kokt...så frysing gjør vel susen :D

Stakkars hest :P Jeg har alltid vært hestejente hehe
Neida, skal ikke dømme noen for å spise det :) Men tror kanskje du kan spise det hvis du fryser det i 3 døgn?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var på et møte i går, hvor de også serverte kveldsmat. Og som pålegg var det selvsagt massevis av salami, spekeskine og mårrpølse... Det eneste som var der som jeg kunne spise var egg og ost... Å som jeg hadde lyst på rundstykke med salami, agurk og tomat:)

Stekt Vossafår er sinnsykt godt! Jeg har det ofte i omelett eller til speilegg - namnam:) Og da er det vel trygt også, etter hva jeg har forstått...? Håpe..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tenker også at det er trygt å spise noe av spekematen i Norge, hvertfall pålegg som akkurat er åpnet :)

Så lenge det er kokt eller stekt så er det ufarlig :)

Back
Topp