Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du tatt NIPT her i Norge eller i utlandet? Her er det jo vanlig at man tar selve blodprøva etter TUL, iallefall når man tar det offentlig. Jeg fikk svar på Helse-Norge etter 9 dager.Hei dere som har tatt NIPT før. Lurer på hvor mange dager det tok før dere fikk svar på testen? Har tidlig UL dag 9 etter jeg tok testen og håper jeg kan ha fått svar til da. Føler ikke jeg klarer helt å slappe av før jeg har fått svaret.
Har tatt NIPT i NorgeHar du tatt NIPT her i Norge eller i utlandet? Her er det jo vanlig at man tar selve blodprøva etter TUL, iallefall når man tar det offentlig. Jeg fikk svar på Helse-Norge etter 9 dager.
Privat eller offentlig? Vil tro svartiden er litt raskere i det private.Har tatt NIPT i Norge
Har tatt privat.Privat eller offentlig? Vil tro svartiden er litt raskere i det private.
Går jo an å ringe dem om du ikke har hørt noe før ultralyden. Det tror jeg ikke er like lett i det offentligeHar tatt privat.
Ser ut til at det er håp om å få svar innen tidlig UL da
Ja, det kan eg joGår jo an å ringe dem om du ikke har hørt noe før ultralyden. Det tror jeg ikke er like lett i det offentlige