Svartens vann i kroppen!

HappyMommy88

Glad i forumet
September To Remember 2022
Utmarsj 2024
Marsfiolene 2026 ♡
Har allerede hadd vann i kroppen i 1 mnd ca. Skulle tro jeg var 7-8 mnd på vei!
Fler som har fått det allerede?? Please si at du har et fantastisk kjerringråd til meg!? Legen mener det ikke er så farlig... Han kom bare med ei laaaang forklaring på hvorfor og hvordan man får det.
Beina høyt og støttestrømper var hans gulltips. NOPE. Hjelper ikke. Eller jo, såklart om jeg sitter med beina hevet hele dagen så. Går ikke det, vøtt. Heeeelp me

Har allerede hadd vann i kroppen i 1 mnd ca. Skulle tro jeg var 7-8 mnd på vei!
Fler som har fått det allerede?? Please si at du har et fantastisk kjerringråd til meg!? Legen mener det ikke er så farlig... Han kom bare med ei laaaang forklaring på hvorfor og hvordan man får det.
Beina høyt og støttestrømper var hans gulltips. NOPE. Hjelper ikke. Eller jo, såklart om jeg sitter med beina hevet hele dagen så. Går ikke det, vøtt. Heeeelp me

Salt binder væske i kroppen, så kanskje se om det hjelper å spise mindre salt? Holde deg inne i aircondition de varmeste dagene? Ikke akkurat noen supertriks, men det eneste jeg kan komme på.

Saltfattig mat og vanndrivende mat. Feks er te vanndrivende, grapefrukt. Har hørt noe om eggehviter også?

Var kun plaget på slutten med de to forrige, lite mat osv som hjalp. Men det var jo mest i beina og igjen pga trykk på vener i hofta, så da er det lite annet enn å holde beina høyere enn hjertet som kan bedre det litt

Med første hadde jeg også sinnsyk halsbrann, så jeg måtte velge mellom å ha beina høyt etter brystkassa. Varte heldigvis bare de siste to ukene

Back
Topp