Svartengel

CrazyBeautiful

Forumet er livet
VIP
Har du vært til jordmor? Skulle ikke du 19. august? Hvordan gikk det? Jeg kan ikke huske å ha lest noe om det, skjønner du. [:)]

Som du ser i tråden min lengre ned, så har dei flyttet timen fleire gongar, eg har fått time no på torsdag og er livredd for at dei skal ringe og utsette timen igjen[:(][:(] 

Så kjedelig og ikke minst irriterende. [&:] Håper det blir noe av timen på torsdag, eller så tar du ikke telefonen neste gang de ringer. 

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Så kjedelig og ikke minst irriterende. [&:] Håper det blir noe av timen på torsdag, eller så tar du ikke telefonen neste gang de ringer. 

Tar eg ikkje tlf, så ringe dem vel igjen og igjen, men timen blir jo avlyst uansett.. Men skjer det for ein fjerde gang, blir eg forbanna[:@][:@][:@]

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Tar eg ikkje tlf, så ringe dem vel igjen og igjen, men timen blir jo avlyst uansett.. Men skjer det for ein fjerde gang, blir eg forbanna[:@][:@][:@]

Ja, jeg skjønner det. Det er litt drøyt. De kan jo ikke utsette det for alltid heller. Tvi tvi.

Tusen takk for det, eg gleder meg no, høyre den lille sitt hjerte[:)][:)]

Back
Topp