SVARTE!!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Her sitter jeg å koser meg med sjokolade kuler og juice.. Å plutselig går det opp for meg at jeg skal til jordmor i morgen!! Så nå kommer jeg sikkert til å få MASSE + på sukker igjen å måtte ta den der glukosebelastninga atter en gang! Neiognei..

Å den ungen her ligger så sinnsykt høyt! Det kjennes ut som om ribbeina skal knekke på den ene siden.. Shiiit dag!

Oh, stakkar deg, jeg sliter med det samme HVER gang jeg skal til lege og jordmor! Det med sukker i urinen.. Det er så sinnsykt kjipt!!!!!! Men lykke til!!!

Jeg som skulle være såååå flink denna gangen.. Jaja.. Må jeg vel drikke sukkervann nå også.. Isj, det er virkelig det verste som fins det der!

Ikke? Fan for en flaks du har da.. Jeg drakk brus før jeg la meg sisst gang.. Fikk 4+ på sukker.. Iiiik!

Da jeg gikk gravid med første mann så drakk jeg veldig mye cola, og jeg hadde aldri problemer med sukker i urinen.....

Kvelden før jeg var hos jordmor sist spiste jeg ei brødskive med syltetøy.... 10 timer seinere tok jeg urinprøva.....4+!!! Ble helt sjokka jeg, for det har aldri vært såååå høyt liksom.... glukosebelastninga var negativ, men de sa jeg kanskje måtte ta en til hvis jeg ikke får vekk sukker på urinprøvene[:'(]

Det derre sukkergreiene er det desidert værste jeg har vært med på, satt og gulpa sukkerlake hele dagen!!!

Skal snart på sykehuset og sjekke det jeg nå, legen min henviste meg dit for å finne ut hva det er med meg[:)] Håper bare ikke babyen blir diiiiiiger[:o]

Back
Topp