Svarte joggesko eller lignende som er gode å gå i?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Korpsgutt på snart ti år, men relativt liten kar, så sko str 32 eller 33 tror jeg. Ikke krav om spesifikke "pensko", men svart skotøy. Altså tiltenkt marsjering 10. (sommersamling) og 17. Mai og på korpstur i slutten av juni. Deretter skal han få bruke dem fritt, må sikkert ha nye neste år uansett.

Noen som har sett noe som egner seg? Jeg er lite dreven på å kjøpe sko på nett, pleier ta med meg den aktuelle foten, og ungen den henger fast i, på shopping. Men åpen for å vurdere alternativ

Må ikke ha svart såle. Men legger til, om ikke helt vanntett så ta nå hensyn til at vi bor på Sunnmøre og pissregn er ikke helt uvanlig....

Skader ikke om de litt pene, men det er ikke krav om det til disse dagene. God å gå i et viktigere.
Ville ikke gått for pensko altså. Hilsen korpsmusikant over nesten 10 år :p

Jeg tenker sorte joggesko er ypperlig. Er i samme båt selv - bare at det er JEG som skal spille! Trenger sorte sko, som er gode å gå i. Men 32 blir litt lite for meg:hilarious:

Har alltid brukt ecco til det formålet, men krav til pene sko med svart såle i både skole og voksenkorps her.
Men ecco har hvertfall sko som er pene og gode å gå i.

Skal sjekkes ut. Jeg og mannen har ecco-fot men ungene har historisk sett passet bedre i Viking. Jeg har altså ca alle mine sko fra ecco, men ungene har aldri hatt. Så helt klart må vi prøve da.

Skal sjekkes ut. Jeg og mannen har ecco-fot men ungene har historisk sett passet bedre i Viking. Jeg har altså ca alle mine sko fra ecco, men ungene har aldri hatt. Så helt klart må vi prøve da. Men det kan vi jo gjøre. Han trenger vel sånnsett nye pensko også uansett. Og kommer trolig til å skifte til festdrakt etter toget 17. Mai. Men da pleier han ha bunadsko, evt med avtakbar sånn pynt. Hmm. Tenker

Ecco har helt sorte joggesko i Goretex. Kan han garantert bruke som joggesko etter 17. mai også [emoji1303]

Utenom at ecco altså hittil ikke har passet foten hans. Viking passer alltid. Ecco har han ikke syntes var god. Men han vokser jo. Så vi skal sjekke.

Back
Topp