Svarte F..........!!!!!!

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
Sitter her å gråter, ble så skuffa[:(]

Fikk mld fra min venninne i dag. Var forlover for henne for noen uker siden. Har brukt 11750kr i innkjøp av klær, mat, utrikkingslag, pynt, gave osv til hennes bryllup. Klart jeg kunne jo selvfølgelig brukt mindre penger men ville at alt skulle være perfekt for henne. Men F... hun har ikke engang takket for talen jeg lagde henne. Kvelden før bryllupet sov hun hos oss. vi hadde kjøpt inn mat og alt stod på hue her for at hun skulle få det best mulig. Til og med hunden vår hadde vi fått noen andre til å passe, for hun er ikke så veldig glad i hunder. Hun har jo vært min beste venninne, men nå lurer jeg litt hun har ikke kommet med et eneste takk for de tingene jeg har gjort for henne unnder denne tiden.

Hun vet selvfølgelig at vi har prøvd å få barn (hun har to stykker selv) og jeg trodde jo at man kunne få det rett etter at man slutta på p-sprøyte(men jeg har jo lært av dere da) Så vi har jo ønsket oss siden januar.
I dag fikk jeg mld fra henne: Rundt disser tider blir ........ pappa!!
jeg tenker at åhhhhhh alle får det jo til, så jeg skriver tilbake: ja det er jo noen som får det til.
Da skriver hun: JA, HE HE[:D]

fY f.... BLE SÅ INNMARI SKUFFA.[&o]
Overreagerer jeg etter alt det andre som også har skjedd eller+

Stakkar deg..... NEI, jeg synes så absolutt IKKE at du overreagerer. Hun virket jo rett og slett utaknemlig jo... Jeg hadde også blitt kjempeskuffa. Virker jo ikke som hun har så mye antenner akkurat. Når hun vet at dere ønsker dere barn og prøver åsså får du bare høre he he etterpå. Akkurat som hun koser seg litt ekstra siden de får det til og ikke dere. Sorry, jeg skjønner jo at dette er din venninne, men det var et slikt inntrykk jeg fikk ihvertfall.

Lykke lykke til med prøvinga. Er sikker på at det slår til snart.

Kos og klem [;)]

[&o] Skikkelig ugjennomtenkt vill jeg si. Stakkar deg, forstår godt att det svir! Dette hjelper sikkert ikke så mye, men: Hun mente sikkert ikke å såre deg. Er sikkert ei dame som har LITT dålige antenner ja! Håper du føler deg bedre snart! [;)]

Jeg føler med deg! Det er trist å ikke få et takk, eller en blikk som sier så, når du har gjort alt du kan for at en du er glad i skal få en fin opplevelse! Jeg synes du og din kjære høres ut som veldig søte og hensynsfulle mennesker, og jeg krysser fingrene for at dere blir gravide snart!

Huff, det der syntes jeg ikke noe særlig om.. Greit nok hun er venninna di, men det skal jo gå begge veier. Har hun ikke takket engang for alt du har gjort for henne?? Syntes du skal ta problemet ditt opp med henne, vet det er vanskelig. Men det er jo bedre å få det gjort enn at du skal gå å grugge på det til det blir enda værre. Men du kan jo selvfølgelig vente å se hva som skjer, men ikke for lenge da!

Lykke til! Klem fra Tullmusa!

jeg måtte bare skrive inn her. Fytti grisen for en utakknemlig venninne[:@] Det jeg syns du skal gjøre er å ta det opp med henne. Hun er din beste venninne så hun bør tåle kritikk fra deg. Si hva du føler og syns om det med bryllupet og unge. Det virket nesten som hun ville smøre det inn i ansiktet på deg at hun hadde blitt gravid igjen og ikke du. Ufordragelig!! Gi beskjed!
Lykke til med prøvingen

Du over reagerer ikke!!!!! Hun virket som om hun godtet seg over at dere ikke hadde fått det til. Min tvillingsøster måtte prøve prøverør 4 ganger før det klaffet. Den første mistet hun rund brullupet mitt. Jeg ble selv gravid 10 dager etter. Med en gang jeg hadde mistanke fikk hun vite det. Dette for at hun skulle få tid på å akseptere en "kanskje" før det ble bekreftet. Hun ble selvsagt glad, men det var ikke enkelt. Jeg ville aldri ledd av henne, når jeg vet hvor mye hun ønsket seg barn.

LYKKE TIL VIDERE og ikke bry deg med henne, vet det ikke er lett, men mer du slaper av dess lettere blir det, Du klarer det nok skal du se. ikke mist motet!! det er flere som heier på dere.

i noens øyne overreagerer du nok.... men det nok hos folk som ikke vet hva det vil si å ha et sterkt ønske å få barn, men blir ikke gravid[:(] jeg skjønner godt at du reagerer slik du gjør! man blir på en måte også litt misunnelige på de som får det til[>:] du kan godt bare fortelle venninna di at du synes det er trist når noen ler av at du blir misunnelig, og at du hadde håpet på litt mer forståelse fra en god venninne[&:]. det er ikke lett å ønske seg barn og ikke få det. prøvetid og ventetid kan bli en hard tid , I know![&:] LYKKE TIL MED BÅDE VENNINNER OG PRØVETID!!!![:)]

Hei lille snodig!!

Skjønner godt at du er lei deg!! Det er jo gjerne sånn at man velger sine beste venner som forlovere, og da skjønner jeg ikke helt hvordan hun akn la være å takke deg etterpå. Jeg kjøpte gaver til min forlover, og var fra dypet av mitt hjerte VELDIG takknemlig for at hun ville ta på seg oppgaven.

Skjønner ikke hvordan venninna di kunne la dette gå uten takk. I tillegg må hun ha vært helt bortreist da hun svarte på meldinga di. HUSKER hun ikke at du prøver å bli gravid eller? Rart at hun ikke er litt mer interessert i det du foretar deg. Jeg tror nok at hun er litt egoistisk, og at du heller bør bruke energien din på en bedre venninne!! Skjønner at det ikke er lett men. Du har helt rett til å være lei deg når en god venninne behandler deg slik!

Håper hun skjerper seg!!

Til Godhjerta!!

Fyttikatta for en JÆVLIG venninne du hadde før. Hvordan kan man dumpe ei god venninne på grunn av noe så utrolig tåpelig? Blei skilleig hissig her jeg satt!!!! Du er jo ei superbra jente. Tenk å være så blåst at man kaster bort noe bra på grunn av en sånn fjott!! Huff og huff!! Godt dere ikke er venenr mer da! Ikke noe å samle på!

Trøsteklem til begge!!

Jeg skjønner deg kjempe godt lill snodig

hun virker totalt umoden og tankeløs. både når det gjelder oppførsel etter bryllup og den tekstmeldingen. du virker som en utrolig god og omtenksom venninde! eg syns det er rart at ho ikkje viser å sette pris på deg og vise mer hensyn ang at dere strever med å få det til. eg syns rett og slett du er ALTFOR snill for ho. du fortener ei venninde som setter like stor pris på deg!
eg hadde ei bestevenninde i mange år som rett å slett ikkje gav en drit tilbake, verken sånn elle sånn. og blei fort sur om ting ikkje gjekk etter hennes pipe. det er kjempevanskelig å "gjøre slutt" med ei bestevenninde, men eg unngjekk ho meir og meir for eg fekk rett å slett nok. eg blei kjent med ei annen jente som er blitt min beste venninde. ho er omtenksom og veldig snill. stiller opp på både godt og vondt, og det samme gjer eg for ho. ho er en veeeeldig viktig person i livet mitt, for vi jenter trenger ei som vi kan gå til og lesse av oss alle tanker og følelser, og som i mange tilfeller kan forstå oss bedre enn ektefellen.
unnskyld viss eg virker litt krass med inlegget mitt, men eg blei så sint av måten ho har oppført seg på mot deg.......og kjenner meg nok litt igjenn ideg....aaaaarg!!![:@]

syntes du reagerer riktig jeg.jeg hadde reagert som deg ihvertfall,hun vet sikkert at dere prøver,og da syntes jeg det er egoistisk av henne og komme med en sånn kommentar.
prøv å lukk det ute og fortsett og pleie kjærligheten så skal du se at din familie øker
klem stine[:D]

Hei alle sammen.

Tusen takk for all atøtte, det var kjempe godt å vite at jeg ikke er helt på "jordet".
Jeg har i dag tatt den avgjørlsen at jeg ikke har lyst til at hun skal være forlover for meg når vi gifter oss i 2007. Har vurdert for og i mot lenge men nå gikk begeret over. Har vært mange flere episoder enn bare de jeg skrev i stad. Feks da vi skulle kjøpe oss parabol fordi det ikke går ann å få kabeltv der vi bor. Da skrev hun: ha ha parabol er dyrt. Samboeren min ble kjempe sint, han har sagt det lenge at jeg burde revurdere mitt valg av forlover så det har jeg da gjort.

Tusen takk for hjepe- trøst
holdefastklemmer til alle sammen.[:D]

sånne venninner er egentlig dårlig parti synes jeg. slik oppfører man seg ikke til sin beste venninne[:@] blir sint her jeg sitter å leser innlegga om sånn oppførsel. men vi har hverandre her inne da[;)]

GOOD FOR YOU!![:)]

Jeg var forlover til venninna mi i år, og det var egentlig en kjempeopplevelse..
Hun er av typen som har mer guttevenner enn jentevenner...
Og hun sa det faktisk rett ut, at om det hadde vært greit med mannlig forlover,
hadde hun heller hatt en anna kamerat som forlover..
Og det fikk meg til å føle meg som det andre valget da... [:@]
For det var jo det jeg var..

Men, jeg sier ingenting jeg.. Gjør aldri det jeg..

Bryllupet var ihvertfall fint, bruden og jeg koste oss, talen gikk ganske greit, [;)]
hun takka for talen både da og flere ganger etterpå..
Og hun har takka meg for jobben jeg gjorde med både ord og gaver!!

Kanskje hun venninna di tok det mer som en selvfølge??
Og rett og slett ikke tenker på å takke deg for jobben... Men det er altfor dårlig!!

Enig i det du sier at en slik venninne tenger du ikke ha som forlover..

Back
Topp