Svarte f**** så vondt det skulle være da! *Dagens syting*

• Trådstarter Trådstarter EFM
  • Opprettet Opprettet
E

EFM

Guest
Etter jeg slutta å amme har puppene mine kødda seg opp skikkelig!
De er steinharde og mega vonde! Kan nesten ikke være nær de. Får vondt i form av strålinger langt innunder armen og bakover mot ryggen og er blitt ømt å presse der.
Kjenner også stikkinger rett ved brystvorta.

AU! 

Du burde pumpe litt et par ganger om dagen den første tiden! Ikke tøm brystene, men pump ut litt sånn at du slipper den forferdelige sprengen. Reduser så til en gang om dagen og så en gang i blant :)

Tror det fortsatt går da? Kommer ikke noe ut om jeg klemmer på de

EFM skrev:
Tror det fortsatt går da? Kommer ikke noe ut om jeg klemmer på de

Stell deg i dusjen under varmt vann og bare klem på. Kanskje ubehagelig mens du står der, men hjelper veeeeldig etterpå! Og hold puppene varme!

Varm dusj eller varme omslag, og forsiktig massasje. Begynn nærmest brystvorten og jobb deg utover etter hvert som det blir mykere. Hvis ikke ville jeg tatt en tur til legen i tilfelle betennelse.

Hadde betennelse for et par uker siden og smertene er like, men har ingen andre symptomer. Eneste forskjellen på smertene nå er at de skyter bakover mot ryggen

Høres ut som skikkelig melkespreng.. Bare få pumpa ut det verste, tenker jeg det hjelper. 

Jeg pumpa puppene så tomme at det bare var skinnfiller igjen. Haha 

EFM skrev:

det er ikke så lurt da.. da forteller du jo puppene at de skal produsere mer fordi det er tomt..

Jeg var nødt. Klarte ikke mer 
Fikk ikke ut mer enn 130 ml og har ikke pumpa på 3 dager og de er ganske tomme enda da så tror ikke det kommer så mye mer

Back
Topp