PrøveLykken
Liker dette forumet
Jeg har sååå lyst på svartpølse
men det er vel ikke helt bra å spise det ettersom jeg har fått med meg ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har spist morrpølse og svartpølse jeg..eg gang iblant om det er det eneste jeg har lyst på. tenker at det er bedre med det en ingen mat..
var på butikken i går og holdt ei pakke med spekeskinke i håden, holdt den noen min før jeg la den tilbake..men gud så lyst jeg hadde på den,sammen med salat,flatbrød og potetsalat
Jeg har sååå lyst på svartpølse
Det er faktisk bedre å la være å spise da. Den ene biten kan inneholde listeria, og babyen dør av det. Da er det bedre å ikke spise noe akkurat da.jeg har spist morrpølse og svartpølse jeg..eg gang iblant om det er det eneste jeg har lyst på. tenker at det er bedre med det en ingen mat..
var på butikken i går og holdt ei pakke med spekeskinke i håden, holdt den noen min før jeg la den tilbake..men gud så lyst jeg hadde på den,sammen med salat,flatbrød og potetsalat
Dette er ikke til å stole på.http://jordmorsiri.no/artikler/141/article/item
her står det at det ikke skal være farlig i det hele tatt. Forvirrende
*sniker fra august*
Idag har jeg kost meg med salami, som jeg frøys ned og tinte opp igjen. da skulle det ikke vær så farlig.. Men en skulle ikke bare spise salami, sa mi jordmor.
*sniker ut igjen*
Er vel litt ymse disse rådene om hva man skal spise og ikke og det forandrer seg jammen fort uten at det opplyses om noe grunn til det (tror ikke salami har blitt mer farlig de siste to, tre årene) Men jeg fryser det ned i 4 døgn hvis jeg absolutt må ha, men prøver å styre unna og i såfall ta minimale mengder.
Tror ikke rådene ang spekemat på Matportalen har endret seg så mye de siste årene. De to typene bakterier har jo blitt påvist lenge. Jeg forholder meg til Matportalen sine råd og ønsker ikke å ta sjanser, men hver sit svangerskap