Svart kjole på 17. mai??

LilleSubi

Glad i forumet
Hva syns dere om det? Fikk høre at svart er ikke en festfarge, og at jeg ikke burde ha det den dagen. Problemet er at jeg har gått litt opp i vekt, og de eneste kjolene i skapet som passer er svarte :P Lite penger denne mnd, så vil helst ikke kjøpe noe nytt heller... :/

Skal selv ha svart kjole på 17mai og synes det er helt ok!emoticon Mange av bunadene er jo for eks mest sorte da...emoticon

Synes sort er klassisk, og tilbehøret kan jo varieres veldig når det kommer til farge osv! 

Takk for svar! :) Får se hva jeg har av tilbehør, så får jeg sprite opp litt med det :)

den lille sorte funker vel alltid, med unntak av en del bryllup! så gå for det du:) det er festfarge!

har man ikke noe annent å har man ikke noe annent :)

fresh det opp med litt farget tilbehør eller noe da... :) Viktigste er jo at man er litt fint kledd på 17 mai :)

jeg synes ikke man kan gå i svart på 17.mai, men ser alle andre er uenige :P

Jeg synes du fint kan gå med svart på 17 mai;)

Jeg stusser ikke i det hele tatt om jeg ser folk med svart 17 mai!

:)

Fridasinmamma skrev:

eg og blir å ha svart kjole :)

da får mennene kutte ut svarte dresser også da....emoticon

baby_ skrev:
Skal selv ha svart kjole på 17mai og synes det er helt ok!emoticon Mange av bunadene er jo for eks mest sorte da...emoticon

Synes sort er klassisk, og tilbehøret kan jo varieres veldig når det kommer til farge osv! 

Helt enig!!!!

3xS skrev:
jeg synes ikke man kan gå i svart på 17.mai, men ser alle andre er uenige :P

Neida, ikke ALLE andre;) 
Jeg syns heller ikke svart kjole passer seg på 17. mai, men så er jeg også ganske sær på sånt. 

Og ja, mange bunader har svart grunnfarge, men det kan virkelig ikke sammenlignes med en svart penkjole.

jeg bruker nesten bare svarte kjoler. men jeg spriter antrekket opp noe fargerikt. som regel rosa:-)

Fridasinmamma skrev:

sign!!

Jeg kommer også til å ha på sort kjole eller sort penbukse og sort dressjakke. Jeg har ikke noe annet og jeg kjøper ikke en kjole i en annen farge kun for 17 mai, når jeg bare bruker sort ellers. 

Snuppa her har festdrakt, den er jo svart .. bare litt rødt på den på brystet! Dattern til sambo har jeg kjøpt svartkjole til - ser virkelig ikke problemet :-)

Svart er kjempefint og kan være mye stiligere enn mye annet som andre går i på 17.mai, så drit i fargen og kle deg opp i svart du emoticon

Sort kjole er da iallefall MYE penere enn mye annet man ser på folk på 17. mai.... Go for it! Et fint skjerf og fine sko får deg til å bli 17. mai kledd! Samme hva man har på av farger spør du meg, bare man er fin og kledd for fest.. Men om man skal kle seg "riktig" er det maritimt som er tingen.. Men marineblått skjerf til svart kjole vil funke det også.. :-)

En svart kjole er veldig mye penere en hva utrolig mange andre går kledd i ja..har sett alt fra joggedress til virkelig hore kjole hvor rumpa henger ut og kløfta stopper ved navelen..hjelper ikke om det er fargerike kjoler da, eller joggedress ;o)

Kunne fint gått i svart jeg, det er ikke sørge farger lenger og før brukte man det i brudekjole som festkjole da..hehe ;o)

Klart du kan gå i sort :)
Hvis du har noen pene smykker, perlekjede eller noe så tar du det på :)

Back
Topp