Svart eller brun strømpebukse??

gullgutt09

Forelsket i forumet
Klarer ikke bestemme meg :) skal på julebord.. Liker jo best svart, men følte jeg skulle i begravelse siden kjolen er svart(kort, rett oppfor knærne) svart bolero(sånn kort jakke) heter det det? :) og svarte støvletter.... Hva ville dere tatt?

Hvis det er tynn strømpebukse hadde jeg tatt brun, er det tykk hadde jeg tatt svart :D

Svart! Eller en som er litt sånn koksgrå. Brunt syns jeg ser litt rart ut. Dessuten glinser den, og får bena dine til å se større ut ;)

Snuffle skrev:
Hvis det er tynn strømpebukse hadde jeg tatt brun, er det tykk hadde jeg tatt svart :D

Enig her. Synes det er fint med strømpebukse i "hudfarge". Er lov å vise litt bein! :D

Hvis du skal ha tynn strømpebukse bør den være hudfarget. 
Skal den være sort må den være minst 40 denier, jeg syns det er så harry-stygt med gjennomsiktig sorte strømpebukser (eller eventuelt andre gjennomsiktige sorte klær). 
Hvis du først skal ha en mørk strømpebukse, kan du jo eventuelt velge noe mørk grått, koks eller noe sånt, så går det ikke å i ett med kjole og evt. sko. Men du kan jo velge sort som er litt blank da, da blir det litt mer som skinn, og du får en annen tekstur, da kan det bryte opp på en helt grei måte. 

Moteeksperten på God morgen norge sa her en dag at hun bannlyste brune strømpebukser! Det var fy fy! Bruk svarte, uansett var hennes råd! :D 

Ifølge Jenny Skavland skal det kun være sort strømpebukse i år. Hudfarget er ut.. Men hvis du driter i Jenny Skavland hadde jeg gått for hudfarget :) hehehe

Dramadama skrev:

Snuffle skrev:

Enig her. Synes det er fint med strømpebukse i "hudfarge". Er lov å vise litt bein! :D

Mhm..

Dramadama skrev:

Snuffle skrev:

Enig :-) Synes det er kjedelig når alt går i svart, men absolutt bedre med tjukk svart strømpebukse enn tjukk brun ;-)

Back
Topp