svart avføring

KSO

Juni12s omtenksomme
VIP
Noen som vet hva dette kan være? Ikke jeg altså, men snuppa har hatt det i 2 dager nå. Noen som har opplevd lignende?
 
Blåbær kan gi nesten svart avføring. Og for mye jern..Men, det skal nok noe til.
 
Blåbær kan gi nesten svart avføring. Og for mye jern..Men, det skal nok noe til.

hmm ok. Hun har fått litt blåbær ja. Kanskje det er det. Jern - tror nok ikke hun får for mye, men får passe på det også da. Takk for svar :)
 
hmm ok. Hun har fått litt blåbær ja. Kanskje det er det. Jern - tror nok ikke hun får for mye, men får passe på det også da. Takk for svar :)
Nei det skal nok noe til før de får for nye jern i seg, så om hun har spist blåbær hadde jeg holdt en knapp på det;)
 
Nei det skal nok noe til før de får for nye jern i seg, så om hun har spist blåbær hadde jeg holdt en knapp på det;)

flott, takk. Da satser jeg på det, så får vi heller bare følge med videre :)
 
Kan ikke det være blod i avføring? Ville tatt det opp med lege evt tatt med en prøve så får de sjekket d. :)
 
Sniker visst litt her jeg men.. :p
 
Kan ikke det være blod i avføring? Ville tatt det opp med lege evt tatt med en prøve så får de sjekket d. :)

Jo, det var det første jeg også tenkte, men jeg får se det an. Er ikke mange dager til vi skal til HS, så hvis det ikke har gitt seg tar jeg det opp med henne.
 
Er sikkert blåbærene. Men greit å nevne hos hs hvis det fortsetter.

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
 
Håper det er blåbærne:) du kan jo evt la være å gi noen dager og se om det blir normal farge igjen:)
 
Håper det er blåbærne:) du kan jo evt la være å gi noen dager og se om det blir normal farge igjen:)

Ja, tenkte det. Så nå får hun ikke det på noen dager :)
 
Back
Topp