Hei, noen som har søkt om svangerskapspenger og vet hvor lang tid det tar å få svar fra nav?
Setter pris på alle svar
Setter pris på alle svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Men så etterpå at du spør om svangerskapspenger, så tok vekk svaret mitt..
Obs leste feil. Men det er samme at arbeidsgiver må sende lønnsoversikt før du for godkjent.Handler det ikke om at arbeidsgiver skal sende inn lønnsoversikt- og dette kan de ikke gjøre før en viss periode før man går i permisjon.
Leste også foreldrepengerLeste foreldrepengerMen så etterpå at du spør om svangerskapspenger, så tok vekk svaret mitt..
![]()
Hadde det forrige svangerskap - tok ikke så lang tid egentlig.. men det kom - merkelig nok - an på hvor i landet en bodde. NAV sa at de meget sjeldent sa lege/jordmor imot på det, så de fleste fikk det.Hei, noen som har søkt om svangerskapspenger og vet hvor lang tid det tar å få svar fra nav?
Setter pris på alle svar![]()
Så fort alle papirer var sendt (søknad og inntektsmelding) så tok det maks en uke her. Men de har jo x antall uker som behandlingstid, og du får tilbakebetalt. Så man slutter jo å jobbe fra den datoen dere satt i søknaden.Hei, noen som har søkt om svangerskapspenger og vet hvor lang tid det tar å få svar fra nav?
Hei, noen som har søkt om svangerskapspenger og vet hvor lang tid det tar å få svar fra nav?
Leste foreldrepengerMen så etterpå at du spør om svangerskapspenger, så tok vekk svaret mitt..
![]()
Leste også foreldrepenger