Svar på permisjonssøknad

Bebis aug 2014

Flørter med forumet
Har dere fått svar på permisjonssøknaden fra Nav? Kom plutselig på at jeg ikke har fått det, og jeg gikk ut i permisjon 8.juli. Sendte inn søknaden 2.juni. Får lønn fra arbeidsgiver så derfor har jeg ikke tenkt over det før nå:confused:

Jeg har fått svar. . Hmmm.. merkelig. Ring å etterlys det kanskje??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg gikk ut i permisjon 2 august og sendte søknad i slutten av juni. Jeg får også lønn fra arbeidsgiver og har heller ikke fått svar på søknaden. Kanskje det bare er arbeidsgiverne våres som har fått det?

Jeg har fått svar og jeg får også lønn fra arbeidsgiver. Fikk svar en stund etter jeg var gått ut i permisjon, 2 uker etter kanskje

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gikk ut i permisjon 2 august og sendte søknad i slutten av juni. Jeg får også lønn fra arbeidsgiver og har heller ikke fått svar på søknaden. Kanskje det bare er arbeidsgiverne våres som har fått det?

Signerer den.
Jeg snakket med NAV igår og de sa at det er 12 uker behandlingstid i Oslo.... Sukk!!
Jeg leverte søknad i begynnelsen av juli. Og ut i permisjon 1 august.
Bare å vente...

Jeg syns det er ganske dårlig med så lang behandlingstid når det står på NAV sine egen sider at det er 6 uker..!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg etterspurte svar og da kom de med det at de har 2 måneders behandlingstid på permisjonssøknad. Jeg har hørt 4 uker og nå var det plutselig 2 mnd. Søkte i juni så fikk svar i dag.

Jeg syns det er ganske dårlig med så lang behandlingstid når det står på NAV sine egen sider at det er 6 uker..!

Ja, ikke sant! Utrolig dårlig! Her på Vestlandet fikk jeg også beskjed om 12 ukers behandlingstid, men leste også det du sier med 6 uker! Tåpelig! Trenger jo pengene liksom!

Jeg ringte idag også. 8 ukers behandlingstid i møre og Romsdal. Kan ikke forvente svar før 11. September, heldigvis har jeg penger å bruke i mellomtiden så det er ikke stress, men utrolig lang behandlingstid.

Fikk beskjed om 6 uker i Vestfold. Ikke fått svar. Søkte i midten av juli, litt sent kanskje. Men har fått penger av jobben så det er jo greit

Gutt des. 11
Gutt aug/sept. 14

Fikk beskjed om 6 uker i Vestfold. Ikke fått svar. Søkte i midten av juli, litt sent kanskje. Men har fått penger av jobben så det er jo greit

Gutt des. 11
Gutt aug/sept. 14

Hører også til Vestfold (september). Fikk brev om at søknaden skulle være behandlet innen 1 måned. Dette var i starten av juli (sendte inn papirer 6 uker før slik jeg fikk beskjed om). Har så klart ikke fått noe svar. Da jeg ringte sa de at det stemte at behandlingstiden var 1 måned, at de hadde mottatt alt de trengte fra meg, de skjønte ikke hvorfor min ikke var behandlet ennå, men kunne heller ikke si hvor lang tid det ville ta! Starter permisjon til tirsdag, så hadde vært greit om det var i orden til da :) Selv om det ikke er noen krise økonomisk, så synes jeg det er dårlig av NAV ;)

Jeg fikk kun et brev om at arbeidsgiver måtte sende inn bekreftelse på lønn. Får også lønn fra arbeidsgiver. Jeg har gitt han beskjed, men har ikke hørt noe fra NAV enda.

Sent from my iPad using BV Forum

Hmm har heller ikke hørt noe fra NAV, og jeg sendte inn søknaden tidlig sikkert i mai eller noe... Men får lønn rett fra arb. giver. Kanskje jeg burde ringe å sjekke...

Jeg fikk svar idag... 3 måneder har de brukt på å behandle søknaden min! Helt sykt!!

Søknaden ble sendt inn 18.mai her, og svaret fra NAV fikk jeg 13.august. Tok sin tid altså...

Jwg har ikke fått svar. Sendte inn før juni

Men dere, det er like greit at de har brukt litt tid så får dere vedtak etter de nye reglene med en gang. Min ble kjapt behandla og jeg fikk vedtak som tilsa at baby var født før 1.juli, så nå må jeg få nytt vedtak selv om det aldri har vært fare for at baby skulle komme før nå i beg av august. (Jeg skal altså ha hele fellesperioden, derfor forskjell)

Back
Topp