Svar på permisjonssøknad

Erima

Blir kjent med forumet
Lurer på om dere som allerede har gått ut i permisjon har fått svar fra NAV på søknad om foreldrepenger? Det har nemlig ikke jeg fått, og jeg kjenner det bekymrer meg litt. Søkte da jeg var i uke 31, og det er nå ca. 7 uker siden. (Og permisjonen min har startet.)
Har det tatt lang tid for dere å få svar? Og hvis det er noen som ikke har fått svar - tar dere kontakt med det lokale NAV-kontor?

Jeg fikk brev i slutten av nov om at de hadde mottatt inntektsopplysninger fra arb.giver, men ikke søknad fra meg! Og jeg sendte inn før arb.giver!!!
Så den hadde blitt borte i posten eller hos nav...:confused:
Sendte på nytt, og da fikk jeg svar etter 2.5 uker:)
Så ring og sjekk!!!! ;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Ringte det tlfnr som står på nettsiden, tror det var 55552222?

Takk for svar! Har fått snakket med dem nå, og inntekstopplysningene var ikke kommet inn! Og de vet jeg jo ble fyllt ut i slutten av november - fordi jeg var tilstede! Så har vært i kontakt med arb.giver nå, slik at de får sendt inn nye papirer da. Irriterende!!

Men regner med at jeg likevel får penger når jeg skal ha, i og med at det er arbeidsgiver som betaler dem ut. (Eller håper i alle fall det ;) )

fikk også tlf fra NAV idag..de beklaget at jeg ikke hadde fått tilbakemelding (som skulle vært gjort for flere uker siden) Jeg måtte bare fylle ut et ekstra skjema så var alt ok:)
Må si damen var svært hyggelig og hjelpsom faktisk! Da kommer det nok noe på konto i nærmeste fremtid og det er jo fint:)

Takk for svar! Har fått snakket med dem nå, og inntekstopplysningene var ikke kommet inn! Og de vet jeg jo ble fyllt ut i slutten av november - fordi jeg var tilstede! Så har vært i kontakt med arb.giver nå, slik at de får sendt inn nye papirer da. Irriterende!!

Men regner med at jeg likevel får penger når jeg skal ha, i og med at det er arbeidsgiver som betaler dem ut. (Eller håper i alle fall det ;) )
Om du får lønn fra arb.giver då er det de som ikke får sine penger;) den beskjeden fikk iallefall jeg:)

fikk også tlf fra NAV idag..de beklaget at jeg ikke hadde fått tilbakemelding (som skulle vært gjort for flere uker siden) Jeg måtte bare fylle ut et ekstra skjema så var alt ok:)
Må si damen var svært hyggelig og hjelpsom faktisk! Da kommer det nok noe på konto i nærmeste fremtid og det er jo fint:)
Nav er nok ikke så ille som en kan få inntrykk av her inne. De fleste har aldri problemer med de;)
Jeg har vært igjennom nav i mange år med omskolering, og har aldri opplevd noe tull:)

Back
Topp