Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh,det tar lang tid!Vi fikk noen forløpige svar på ettersamtale etter 5-6 uker. Endelig obduksjonsrapport forelå først etter ca 6mnd (rettsmedisinsk obduksjon)
Åh,det tar lang tid!
De svarene dere fikk etter 5-6 uker, var det de samme som kom etter 6 mnd?Vi fikk noen forløpige svar på ettersamtale etter 5-6 uker. Endelig obduksjonsrapport forelå først etter ca 6mnd (rettsmedisinsk obduksjon)
De svarene dere fikk etter 5-6 uker, var det de samme som kom etter 6 mnd?
Ja,jeg forstår det nå. Vi vet at babyen vår hadde trisomi 21 men jeg har lyst å vite hva stemmer fra ultralyd diagnosen(hvor stor hjertefeil var og feil på vena i mage. Skjev føtter vi så seg selv ).Jeg tror vanlig sykehusobduksjon går en del raskere enn en full rettsmedisinsk obduksjon. Så regner med dere ikke trenger å vente så lenge. Er få som utfører rettsmedisinsk obduksjon på babyer i Norge, og det var en liten klynge akkurat da vi mistet.
Vi måtte vente i 3 mnd. Hadde ettersamtalen 3 mnd etter. Men babyen døde en uke etter hun ble født, så er jo mulig det tar lenger tid å få svar på. Men på sykehuset så sa de at vi måtte vente 3-6 mnd, fikk dere ingrn slik beskjed?
Trist å høre at du mistet den lille
Takk for svar[emoji4]Ikke helt. De hadde funnet bakterieoppvekst, men forberedte oss på at de ikke ville finne noen endelig grunn. Bakterieoppveksten de fant ble konkludert med å være grunnen i den endelige rapporten.
Så på foreløpig rapport ble vi forberedt på en mulig krybbedøddiagnose, mens endelig konklusjon ble early-onset sepsis (død av infeksjon før det ga noen ytre tegn som feber eller lignende)
Nå er det bare to dager til vi skal inn på ettersamtale. Veldig spent og nervøs! Her vet jeg ikke hva som kan ha gått galt. Håper vi får svar bare!Jeg fikk alle svar på ettersamtalen 5-6 uker etter, men det var egentlig bare en bekreftelse på det de (og vi) allerede visste.
Lykke til!!!Nå er det bare to dager til vi skal inn på ettersamtale. Veldig spent og nervøs! Her vet jeg ikke hva som kan ha gått galt. Håper vi får svar bare!
Nå er det bare to dager til vi skal inn på ettersamtale. Veldig spent og nervøs! Her vet jeg ikke hva som kan ha gått galt. Håper vi får svar bare!
Vi har ventet i 8 måneder, og har fortsatt ikke fått svar på obduksjonen. Lykke til med ettersamtalen!
Vi får ikke purre selv, men legen vår har purret ved flere anledninger. Det skulle ta 3 måneder, men de sier rett ut at det ikke blir prioritert.Har dere purrer de?