Svar på ny hCG-prøve.

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Da har jeg fått svar på hCG-prøven som ble tatt i går.
Forrige prøve ble tatt på fredag i uke 6+5 og ble målt til 11464.
I går i uke 7+4 ble den målt til 34tusen et eller annet..
Dette lover da bra, gjør det ikke?

Da ser jeg virkelig frem til UL på tirsdag, i et håp om å få se et hjerte som slår :)

hvorfor måler du hcg? (vet hva det er.. men har aldri fått opplyst hos legen hvor høy/lavt jeg ligger..)

hvorfor måler du hcg? (vet hva det er.. men har aldri fått opplyst hos legen hvor høy/lavt jeg ligger..)

Jeg måler fordi jeg hadde en stor blødning i uke 6+3.
Og så mistet jeg i MA i september i fjor.
Men måler pga blødningen :)
Og håper prøven i går var siste som ble tatt på en stund :P

Så bra :)

Sent from my HTC Legend using BV Forum

Dette lover jo veldig bra! Spent på oppdatering ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum

Kanskje du har tvillinger?!?! ;) hehe

Tvillinger? Er dere tullete? :P
Nei, jeg tror nok at det bare er en inni der ;)

Ikke skrem meg sånn :D

Har trua på bare 1 ;)
Og nivået skal vel egentlig være skyhøyt om det evt skulle vært tvillinger inni der :P

En venninne av en venninne fant ut i romjula at hun er gravid. Hun har tre barn fra før. Hun var såååå sinnsykt dårlig, så de tok en tidlig ul og det viste seg at hun venter tre - 3 !!! stykker .

Hcg er vel ikke nødvendigvis skyhøyt om man venter to? eller? Jeg kan ikke nok om det kjenner jeg...

En venninne av en venninne fant ut i romjula at hun er gravid. Hun har tre barn fra før. Hun var såååå sinnsykt dårlig, så de tok en tidlig ul og det viste seg at hun venter tre - 3 !!! stykker .

Hcg er vel ikke nødvendigvis skyhøyt om man venter to? eller? Jeg kan ikke nok om det kjenner jeg...
Å shitt, da hadde jeg lagt meg rett ned! 3stykker! Kjenner jeg blir Svimmel av tanken!!

Back
Topp