Svar på NIPT

Babykrølle

Andre møte med forumet
♡ Babymais2026 ♡
Nå kjenner jeg ventinga begynner å ta på her! :joyful: På mandag er det to uker siden NIPT. hadde håpet å høre noe før det så vi kan fortelle det til de andre jentene mine. De reiser til pappaen på mandag :(

Når og hvor fikk dere svar? Jeg sjekker både pasientjournal og prøvesvar inne på Helsenorge sikkert to ganger hver time :nailbiting:

Nå kjenner jeg ventinga begynner å ta på her! :joyful: På mandag er det to uker siden NIPT. hadde håpet å høre noe før det så vi kan fortelle det til de andre jentene mine. De reiser til pappaen på mandag :(

Når og hvor fikk dere svar? Jeg sjekker både pasientjournal og prøvesvar inne på Helsenorge sikkert to ganger hver time :nailbiting:
De sa jeg skulle få svar på Helsenorge, men det kom i postkassen etter 10 dager ca. 5 av de var postgang :facepalm:

Drammen: Hadde NIPT fredag forrige uke.
Stod rett opp i en time for å ta den sabla blodprøven, for å ikke måtte sitte ved siden av noen som hostet og spyttet i alle retninger.

Fikk svar for 50 minutter siden (Helsenorge) om at alt stod bra til. Så vi får ikke lystgass i Drammen, men vi får svar innen en akseptabel tid :laughing002

Drammen: Hadde NIPT fredag forrige uke.
Stod rett opp i en time for å ta den sabla blodprøven, for å ikke måtte sitte ved siden av noen som hostet og spyttet i alle retninger.

Fikk svar for 50 minutter siden (Helsenorge) om at alt stod bra til. Så vi får ikke lystgass i Drammen, men vi får svar innen

Jeg hører til SIV Tønsberg. Ikke så langt unna. De bruker jo samme journalsystem også :bored:

10 dager siden jeg tok. Enda ikke fått svaret i posten. Så jeg bare ringte inn og fikk svaret :shy: alt var fint på teste. Kjenner det er litt rart at man kan stole på en blodprøve...

Jeg tok test samme dag som deg. Lå brev i postkassa i dag, fredag.

Gode nyheter, normal NIPT test, ingen tegn til trisomi. Vi er veldig lettet og glad. ❤️

Back
Topp