Svar på nipt test

Hvordan går man frem hvis en vil gjøre denne testen i Danmark? Og hva koster det i NOK? :smiley-bounce012

Gratulerer med jente på vei og at alt er bra med den lille :Heartred
 
Hvordan går man frem hvis en vil gjøre denne testen i Danmark? Og hva koster det i NOK? :smiley-bounce012

Gratulerer med jente på vei og at alt er bra med den lille :Heartred
Jeg surfet en del på nettet for og finne ut hvilken klinikk nordmenn har hatt god erfaring med. De fleste nevnte ultralydklinikken.dk . Tok kontakt med dem og spurte om de hadde ledig time til meg den 01.06.23 (man kan bestille sett hjemlevert med DHL og få legen til å ta prøven, og sende i retur med DHL). Jeg ville heller ta en dagstur til DK med fly og fikk time den 01.06. Dro ned på morgenen. Super lett å finne frem til klinikken btw. Gikk litt rundt og tittet i sentrum før jeg dro på klinikken. Tok en grundig ultralyd først og deretter blodprøven som de sendte avgårde. Dro hjem og fikk telefon i dag, 9 dager etterpå :)
Prøven koster 4300 dk som tilsvarer ca 6900 NOK. Tok kun basis :)
 
Hei!
Jeg ble så glad! Jeg tok panorama test hos ultralydklinikken i Danmark den 01.06.23 og fikk telefon nå.
Alt er bra med lille og etter 4 gutter venter jeg nå min første datter. Er i lykkerus ❤️
Så fantastisk kjekt :D
Utrolig glad på dine vegne, det må være veldig lettende å vite at alt er i orden:joyful: Og så bonusen med en jente denne gangen da:Heartpink
Gratulerer så masse:Heartbigred
 
Back
Topp