Svar på klage av produkt.

*Krokosnillen*

Glad i forumet
Kjøpte en chips pose fra KIMs for noen uker siden.

Den smakte ikke som den skulle, og ikke var den ordentlig sprø heller.[:-]
Så jeg sendte en klage til produsenten, og sendte inn restene av chipsen.

Fikk i dag svar på mail, her er noe av svaret:
"Vi beklager saken overfor deg som forbruker og ettersender noen produkter vi håper vil falle i smak".

Så nå venter vi i spenning på hva som dukker opp. [:D]

Morellskatten
: Var det du som klaget til Cola(?)? Har du eventuelt hørt noe fra dem?
(Kan være at du har skrevet noe om det tidligere, men har ikke fått det med meg).

Noen andre som har klaget på produkter og fått noe overraskende tilbake?

Aldri klaga [8D]

Men håper du får noe godsaker da! [:D]

Har klaga på den lokale chinaen da [8D] Og fikk ny middag tre ganger, til slutt ga jeg opp og gikk hjem [X(][8D]

Jeg klaget på chips en gang.. husker ikke merket.. var sånne baconchips som hadde HÅR på seg.. isj... Jeg fikk ihvertfall en STOR eske med forskjellige chipsposer tilbake [;)]

Ja, jeg som klaget på Cola... Fikk mail og ble bedt om å sende dem flasken [8D] Så da sendte jeg hele colaflasken i posten for noen uker siden, og har ikke hørt noe siden... Bør vel kanskje purre på dem snart eller...??
Tar gjerne imot en kasse cola i nærmeste fremtid, vi skal ha dåp om halvannen uke [:D][:D]

ja jeg har klaget på masse...

Kjøpte sånne vakuumpakkede baguetter en gang som ble grønne før datoen gikk ut, fikk da en pakke med MASSE ting som pasta, sauser osv...

Klagde på bleier, fikk to pakker i posten!

Klagde på en ost som mugnet før den gikk ut, fikk penger på konto... 100kr

også klaget jeg på en ting til som jeg fikk masse ting for...

ellers er det mange som ikke gir noe særlig tilbake og..., sånn; du kan levere den og få en ny i butikken liksom, det er nedtur!

JEG HAR JOBBA PÅKIMS[:D][:D][:D][:D][:D]
kjenner maaaaaaaaaaaaaange der ;P hva klaga du på?
ORIGINAL: *Krokosnillen*

Kjøpte en chips pose fra KIMs for noen uker siden.

Den smakte ikke som den skulle, og ikke var den ordentlig sprø heller.[:-]
Så jeg sendte en klage til produsenten, og sendte inn restene av chipsen.

Fikk i dag svar på mail, her er noe av svaret:
"Vi beklager saken overfor deg som forbruker og ettersender noen produkter vi håper vil falle i smak".

Så nå venter vi i spenning på hva som dukker opp. [:D]

Morellskatten
: Var det du som klaget til Cola(?)? Har du eventuelt hørt noe fra dem?
(Kan være at du har skrevet noe om det tidligere, men har ikke fått det med meg).

Noen andre som har klaget på produkter og fått noe overraskende tilbake?

Jeg klaga som hakka møkk i siste svangerskap.
Snakk om og være hormonbombe da!!

klaga på:
Maarud - harskna smak på potetskruene.
Fikk eske med potetgull x 3 og en pose potetskruer.

Maarud - klagde på en micropopcorn som var gått hull på poppeposen, så den var ubrukelig.
Fikk eske med 2 3pakninger micropopcorn, 2x potetgull.

Sørlandschips - klagde på hars chips.
Fikk 3 poser sørlandschips og 2 produkter de skulle introdusere i den perioden.

Knorr - klagde på at ene posen med brunsaus i økonomipakningen var åpen
fikk 4 økonomipakker med ulike sauser.

Coca cola - klagde på cola uten kullsyre.
fikk lappe med beskjed om at jeg kunne hente ei kasse 0,5ltr cola på nærmeste butikk.

Beste av alt da var når jeg sendte mail til Toro, og etterlyste et produkt de ikke selger her.
Det selges kun på Mega og Ica maxi, og de butikkene har ikke vi i nærheten, så da sendte de meg like godt 10 poser av det aktuelle produktet (ei fiskegryte).

jeg klagde på en is, men fikk ikke noe svar

dere som (tydeligvis) er ekspert på klaging[8D] sender dere inn produktene, eller sender dere bare mail?

jeg har klaga en gang. var i fjor sommer. hadde kjøpt en ny is som hennig olsen hadde kommet med. En hvit saftis med en godterislange inni. kjøpte 4 stykk. en til hver av barna og en til meg. kom inn og så guttungen sin is var helt hvit.
"fikk du ikke en slange inni?" spurte jeg.
"neei" sa han.

Jeg gikk rett inn på mailen min å sendte en klage og fortalte at jeg satt her med en stykk skuffet gutt.
Gikk noen dager så lå det en 1,5meter lang slange( en bamse fra kristiansand dyrepark), og en veldig beklagelse i postkassa. Forklarte guttungen at denne fikk vi som trøst for at han ikke hadde fått en gummislange i isen sin.
"åh, mener du INNI isen?" sa han.
"eh ja"
"åh, den spiste jeg"

[X(][X(][X(][X(]  følte meg som en kjeltring da ja[:-]

klaga på tvistpose en gang, når de hadde fått den med banan. det var ikke bananfyll inni, bare sjokolade. så eg skreiv at eg hadde gledet meg til den nye banansjokoladen oppi..
fikk ei heil eske fyllt med tvist og annen sjokolade [:D]

ORIGINAL: SistemannIMagen

dere som (tydeligvis) er ekspert på klaging[8D] sender dere inn produktene, eller sender dere bare mail?

jeg har klaga en gang. var i fjor sommer. hadde kjøpt en ny is som hennig olsen hadde kommet med. En hvit saftis med en godterislange inni. kjøpte 4 stykk. en til hver av barna og en til meg. kom inn og så guttungen sin is var helt hvit.
"fikk du ikke en slange inni?" spurte jeg.
"neei" sa han.

Jeg gikk rett inn på mailen min å sendte en klage og fortalte at jeg satt her med en stykk skuffet gutt.
Gikk noen dager så lå det en 1,5meter lang slange( en bamse fra kristiansand dyrepark), og en veldig beklagelse i postkassa. Forklarte guttungen at denne fikk vi som trøst for at han ikke hadde fått en gummislange i isen sin.
"åh, mener du INNI isen?" sa han.
"eh ja"
"åh, den spiste jeg"

[X(][X(][X(][X(]  følte meg som en kjeltring da ja[:-]

har aldri sendt inn produktene.
Har sendt mail, med bilder av produktet/feilen og produksjonsnummeret.

Samt skrevet hvor og når jeg kjøpte varen etc.

Når jeg var gravid så hadde jeg så dilla på iskaffe og wienerbrød. Så en dag etter å ha levert vesla, gikk hjem hjem for å hugge innpå dagens, og iskaffen eksploderte i trynet på meg. Luktet så sinnsykt surt og gjærete, blir kvalm bare jeg tenker på det. Sendte inn klage til Tine (?) og de beklaget og fortalte hva det var som muligens hadde gått galt. Fikk beskjed om å sende inn kontonr så de kunne gi meg 100 kr for å kjøpe nye tine produkter. Gjorde det, men fikk ikke en drit. [:'(]
Ikke vil jeg ha Iskaffe Mocca lenger heller [:'(]

Første svangerskap, DA sendte jeg mange sinnamailer da! Og en av tingene jeg oppnådde var egentlig helt utrolig, men jeg tør ikke skrive det i tilfelle det kommer å biter meg i rompa! [8D]

ORIGINAL: Ruby Gloom

Når jeg var gravid så hadde jeg så dilla på iskaffe og wienerbrød. Så en dag etter å ha levert vesla, gikk hjem hjem for å hugge innpå dagens, og iskaffen eksploderte i trynet på meg. Luktet så sinnsykt surt og gjærete, blir kvalm bare jeg tenker på det. Sendte inn klage til Tine (?) og de beklaget og fortalte hva det var som muligens hadde gått galt. Fikk beskjed om å sende inn kontonr så de kunne gi meg 100 kr for å kjøpe nye tine produkter. Gjorde det, men fikk ikke en drit. [:'(]
Ikke vil jeg ha Iskaffe Mocca lenger heller [:'(]

Første svangerskap, DA sendte jeg mange sinnamailer da! Og en av tingene jeg oppnådde var egentlig helt utrolig, men jeg tør ikke skrive det i tilfelle det kommer å biter meg i rompa! [8D]

Det der er IKKE lov!
Nå blir jeg så nysgjerrig at jeg kommer til å gå å tenke på det helt til du sier hva det er [:D]

Jeg er skikkelig pingle når det kommer til klaging, tør ikke å klage jeg[X(] Kjøpte en sjokolademuffins til sambo for en uke siden og når han åpnet posen den var inni, så så han at den var muglet[:'(] Men ikke noe klaging fra oss nei.hehe
Eneste gangen jeg har klaget var jeg på cafè og brusen jeg kjøpte smaket som vann[:'(]

Jeg klaget til Nidar for en stund siden. Papiret hang fast på smørbukken (god gammeldags), så nesten alle karamellene i posen var uspiselig. Jeg sendte inn de ødelagte smørbukkene og fikk en pose med nidars favoritterpose i retur. Thats it... Den inneholdt ikke karamellen jeg hadde kjøpt en gang [8D] Men jeg fikk i det minste en trøst da [:D]

Back
Topp