Svar på HCG

Tøysetulla81

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Har fått svar på HCG stigningen..

På mandag var den 44000
I går var den 67000.. Det er jo ikke dobling, men er det håp? Legen skulle ringe meg senere..
Blør enda..eller er vel mer spotting, ca te-skje på det meste..
Håper så veldig dette skal gå bra.. [emoji173]️

Det er sånn at når man er ett viss antall uker så stiger det ikke like mye som i starten jeg var i uke 8-9 og hadde stigning fra 17000-19000 men her endte det i ma

Når du når sånne tall er stigningen veldig mye senere. Doblingstiden er over 96 timer, lurer på om jeg har lest over 130 timer og, men finner ikke igjen det nå.
Etter 6 uker er UL mye bedre for å se på hvordan svangerskapet går enn hcg-verdier alene.

Når du når sånne tall er stigningen veldig mye senere. Doblingstiden er over 96 timer, lurer på om jeg har lest over 130 timer og, men finner ikke igjen det nå.
Etter 6 uker er UL mye bedre for å se på hvordan svangerskapet går enn hcg-verdier alene.

Håper jeg får ul..

Hvor langt er du på vei ? :)-det trenge nødvendigvis ikkje å være dårlig stigning.
Men for at du ønsker ul, og tror det kan være lurt så du får et svar å❤

Hvor langt er du på vei ? :)-det trenge nødvendigvis ikkje å være dårlig stigning.
Men for at du ønsker ul, og tror det kan være lurt så du får et svar å[emoji173]

Er 7+4 i dag..

Legen ringte og mente det var en god stigning.. Jeg klarer ikke helt å slappe av, men er ikke snakk om å henvise til ul.. [emoji29] Får slappe av og håpe på at det går bra.. [emoji173]️

Til sammenligning med min MA rundt samme tid var HCG på 3700 og steg til 4700....Først da man er bekymret. Og det gikk jo til helvete. Så syns dine tall og verdier er mye bedre og mye mer normale i samme tidsrom.

Er 7+4 i dag..

Legen ringte og mente det var en god stigning.. Jeg klarer ikke helt å slappe av, men er ikke snakk om å henvise til ul.. [emoji29] Får slappe av og håpe på at det går bra.. [emoji173]️
Det betyr at siste prøven din var du 7+3.
Da er normalvariasjonene innen ca 20 000 - 250 000. Det er heller ikke så veldig mye lenger det stiger noe særlig før det faller og flater ut. Mandag ? 7+0 og normalvariasjon er da rett over 10 000 til rett over 200 000. Det finnes masse kalkulatorer på nett du kan plotte inn tallene og antall timer/dager mellom prøvene og få utregnet din doblingstid. Ser ut som verdiene dine er akkurat sånn de skal være!

Er 7+4 i dag..

Legen ringte og mente det var en god stigning.. Jeg klarer ikke helt å slappe av, men er ikke snakk om å henvise til ul..
emoji29.png
Får slappe av og håpe på at det går bra..
emoji173.png

Når du er såpass langt på vei så dobbles det nok ikke lenger slik som i starten.
Så jeg tror også at stigningen er bra :)

Hadde spottingen din hatt påvirkning på svangerskapet så burde det vært dårligere stigning.
Men er du for beskymret kan du jo bestille privat tul :)

Jeg tenkte også at det så ut som en grei stigning når du er så langt på vei, men en privat UL kan jo være verdt pengene om du allikevel er bekymret.

Går helst bra, er det ikke det de sier :Heartpink klarer ikke helt å tenke det bestandig selv men er jo faktisk sant :Heartpink:Heartblue

Back
Topp