Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva mener du?? Skjønte ikke spørsmålet heltSpennende! Vil hcg-stigningen tilsvare 2 egg?
<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3
Er hcg-nivået høyere dersom 2 egg har festet seg?Hva mener du?? Skjønte ikke spørsmålet helt![]()
Kjempe fin stigning hos deg også!! Jeg tok blodprøver siden jeg mistet på forgje forsøk, og ville da teste bare for å roe nervene littSå flott stigning! Lykke til videre med rugingen❤❤ eg tok vel blodprøve på rd12 og rd15, første var 236 og andre var 912skulle ta på rd14 egentlig, men blodårene mine er vanskelige :/ eg tok blodprøver grunnet blødninger, frykta at eg skulle mista
men ser ut som det går vegen! Når skal du på ul då ?
eg skal 17.juni! Klara nesten ikkje venta!! Håpa på eit flott bankende hjerta❤❤
Det hjelper litt å få det bekreftet, hvertfall når man har mistet før jaDet ser veldig bra ut! Jeg skal ta blodprøve idag, tenker jeg tar en på torsdag også, for mitt eget hodes del. Har mistet 2 ganger, da er det greit med litt ro i hodet =)
Hvilken klinikk hører du til?![]()
Hører til RikshospitaletDet hjelper litt å få det bekreftet, hvertfall når man har mistet før javi gjør det privat i Danmark. Vi hører til Ciconia i Århus
hvilken klinikk hører du til? Lykke til i dag da
![]()
Tror ikke det jeg heller, men blod er ikke noe man vil seSikkert ingenting å bekymre seg for![]()