Svar på hcg prøvene :-)

forever

Glad i forumet
Da har jeg fått svar på prøvene jeg tok på onsdag og fredag. Onsdag var jeg på rd 12 etter innsett og den var på 304. På fredag , altså rd 14 var den steget til 745 :-) ruger på 2 egg, så dette er spennende :-)

Gratulerer :)

Der var du jo :-) koselig altså :-)

:)

Spennende! Vil hcg-stigningen tilsvare 2 egg?

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Det tror jeg :-) men alle produserer litt forskjellig. Så kan være man produserer mye hcg og at det er bare ett egg:/) så det finnes ingen fasit :-)

Så flott stigning! Lykke til videre med rugingen❤❤ eg tok vel blodprøve på rd12 og rd15, første var 236 og andre var 912 :) skulle ta på rd14 egentlig, men blodårene mine er vanskelige :/ eg tok blodprøver grunnet blødninger, frykta at eg skulle mista :( men ser ut som det går vegen! Når skal du på ul då ?:) eg skal 17.juni! Klara nesten ikkje venta!! Håpa på eit flott bankende hjerta❤❤

Så flott stigning! Lykke til videre med rugingen❤❤ eg tok vel blodprøve på rd12 og rd15, første var 236 og andre var 912 :) skulle ta på rd14 egentlig, men blodårene mine er vanskelige :/ eg tok blodprøver grunnet blødninger, frykta at eg skulle mista :( men ser ut som det går vegen! Når skal du på ul då ?:) eg skal 17.juni! Klara nesten ikkje venta!! Håpa på eit flott bankende hjerta❤❤
Kjempe fin stigning hos deg også!! Jeg tok blodprøver siden jeg mistet på forgje forsøk, og ville da teste bare for å roe nervene litt :-) og må si jeg ble litt lettet :-) jeg skal på ul 20 juni :-) klarer heller ikke å vente!!! Vi drar heldigvis på ferie i morgen, så da går jo denne uken unna :-) krysser fingre for oss begge for at vi får høre den deilige hjertelyden neste uke!! :-)

Det ser veldig bra ut! Jeg skal ta blodprøve idag, tenker jeg tar en på torsdag også, for mitt eget hodes del. Har mistet 2 ganger, da er det greit med litt ro i hodet =)
Hvilken klinikk hører du til? :)

Det ser veldig bra ut! Jeg skal ta blodprøve idag, tenker jeg tar en på torsdag også, for mitt eget hodes del. Har mistet 2 ganger, da er det greit med litt ro i hodet =)
Hvilken klinikk hører du til? :)
Det hjelper litt å få det bekreftet, hvertfall når man har mistet før ja:-) vi gjør det privat i Danmark. Vi hører til Ciconia i Århus :-) hvilken klinikk hører du til? Lykke til i dag da :-)

Det hjelper litt å få det bekreftet, hvertfall når man har mistet før ja:-) vi gjør det privat i Danmark. Vi hører til Ciconia i Århus :-) hvilken klinikk hører du til? Lykke til i dag da :-)
Hører til Rikshospitalet :)
Ja, har spottet litt idag, så håper prøvene viser at det bare er litt såre slimhinner.

Turbotrollet 09
MA sept12
SA feb13
Termin 20. februar 2014

Sikkert ingenting å bekymre seg for :-)

Sikkert ingenting å bekymre seg for :-)
Tror ikke det jeg heller, men blod er ikke noe man vil se :p

Turbotrollet 09
MA sept12
SA feb13
Termin 20. februar 2014

Det vet jeg alt om, men så lenge det kommer veldig lite og ikke noe smerter, då tror jeg det går bra :-)

Back
Topp