Svar på glukosebelastning

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Hvor lang tid tok det før dere fikk svar, og fikk dere svaret på brev eller hva? Vet det varierer fra lege til lege, men kunne vært av interesse å sett om det er forskjellig praksis.. :happy:

Jeg tok testen hos fürst og fikk beskjed om at jordmor får resultatet tilsendt og at hun enten tar kontakt eller at vi snakker om det på neste kontroll. Regner med at hun hadde tatt kontakt skulle det være krise!

Jeg fikk svar på den ene prøven (den i fingeren) med en gang av hun som tok prøven, og en SMS av legen to dager etter med svar på prøven som var sendt til sykehuset.

Jeg fikk svar på den ene prøven (den i fingeren) med en gang av hun som tok prøven, og en SMS av legen to dager etter med svar på prøven som var sendt til sykehuset.
Hva lå blodsukkeret ditt på da?

Jeg var hos Fürst. Fikk ikke vite noe den dagen annet enn at svarene skulle bli sendt fastlegen. Kom brev fra henne i posten ca. to uker etter. Alt vel og målinger på rundt 4,5. [emoji4]

Var hos fastlege, fikk svar på blodprøvene med en gang de var tatt. Tok i finger, en før og en etter.

Fikk svar på hurtig test med en gang. Dette var en tirsdag. Så fikk jeg mel mandag etterpå på svaret fra sykehuset

Fikk beskjed om at jeg ikke fik svar før over helgen(tok en torsdagk) fikk melding av legen 5t etter [emoji23]

Back
Topp