Svar på foreldrepenger

Deiga88

Betatt av forumet
Har dere fått svar på søknaden om foreldrepenger? Står bare på nav at den er under behandling [emoji58]

Jeg søkte i midten av mai og fikk svar i midten av juni. :) Lenge siden du har søkt? Evt. ringe og høre status?

Jeg fikk svar etter ca 6 uker. De manglet noen dokumenter fra arbgiver som de ventet på. Det som var dumt var at jeg ikke fikk beskjed om det. Bare flaks at jeg ringte om noe annet sånn at jeg ble gjort oppmerksom på det. Så hvis du har ventet lenge kan det være lurt å sjekke :)

Søkte vel i April og fikk svar en gang i Mai mener jeg. Gikk ganske fort så fort de fikk infoen fra arbeidsgiver de skulle ha. Kan sikkert være greit å ringe for å dobbeltsjekke at de har informasjonen de trenger :)

Jeg fikk faktisk svar etter litt over en uke bare..selv om det står opptil 12 ukers behandlingstid :p

Har dere fått svar på søknaden om foreldrepenger? Står bare på nav at den er under behandling [emoji58]

Når søkte du og vet du hvor lang behandlingstiden er? Jeg fikk svar denne uken og går ut i permisjon neste uke. Her er det 8 uker behandlingstid og de brukte ca 7

Søkte i midten av mai og fikk svar i går at den var innvilget. Er du i tvil, så ta kontakt med nav og hør hvordan de ligger an :)

Tok 5 uker her, behandlingstiden var meldt til å være 8 uker.

Søkte 20.4. Så fort jeg kunne etter jeg fikk terminbekreftelse. Er behandlingstid på 12 uker, gått ti nå. Syns bare det er så skummelt å skulle gå helt til termin før man får svar[emoji53]

Back
Topp