Svar på et ? Still et ?

Nei... Tror han må lære og gå først [:D]
 
Skal du se Farmen-finalen i kveld?
 
Farmen finale? nei, det har vi IKKE sett[;)]

Har din(e) Maibaby(er) fått SKO (ikke sånne pyntesko eller tøfler, men skikkelige gå sko?) [8|]
 
ja, har hatt sko i over 1 mnd[:D].
krabber deres små nå?
 
Definer vår! [:D] Her er det vått og surt....  [:'(]
 
 
Gleder du deg til ett-års dagen?
 
Ja!
 
Skal mai-gullet ha bunad/festdrakt på 17.mai?
 
Ja, jeg tror det... Min gamle..[:)] 
Celine og Charlotte brukte den også på 17.mai når de var ca 1 år...
 
Skal maigullet få is på 17.mai?
 
Tja.... Hun prøver å spise kjeks og brødskive selv, men det blir MYE gris... [:D][:D]
 
 
Har du vært fornøyd med din permisjon?
 
Ja,jeg har hvert super fornøyd!Noen av mine venner har også hatt permisjon+noen som jeg har blitt kjent med som har barn som er like gammel som snuppa, vi har hvert mye ilag i permisjonen(trillet turer,gått på kafe,hvert hjemme til hverandre osv)[:)]Hvert kjempe sosial!
Så det var litt trist å begynne på jobb igjenn,savner den tiden ilag med de!(Dette ble litt lang!)[;)]
 
Hvis du har begynnt på jobb igjenn....Var det hardt å begynne??
 
ikke begynnt. men om det ordner seg med barnehageplass innen fredag så starter jeg nok en gang etter det. blir nok hardt ja! gleder meg ikke i det hele tatt!
 
planer til sommeren da??
 
Jobbe jobbe jobbe hele juni og juli, mens pappan er hjemme med Oliver [:)]
 
Trener du jevnlig?
 
Prøver å få tid til 2 ganger i uka. Noe mer enn det er det sjeldent jeg trener, heller mindre noen ganger[&:]
 
Hva er ferieplanene i sommer?
 
Vi skal til Nord-Norge! Barndomshjemmet til svigerfar i Gratangen. Det blir spennende med lang biltur, men tror det går bra. Han liker da å kjøre bil nå så. 

Sover babyen din hele natta?
 
Ja, stort sett. Hender hun våkner et par ganger, bare for å sjekke at vi er der. Men det er bare å gi hun smukken,så legger hun seg igjen[:)]
 
Hvor mange hvilestunder har småtten ila en dag nå?
 
2 hviler a' 1-2 timer hver gang. Men driver og lure på om jeg skal kutte den ene for å se om han sover lengre om morgenen. Morgen mellom 5 og 6 her... Zzzzz..

Har dere begynt å planlegge nestemann?
 
Nestemann er allerede på vei[;)]
 
ditt høyeste ønske?
 
At Oliver får et godt liv [:)]
 
Spiser du "fem om dagen"?
 
Jaa...er veeldig glad i frukt å grønnt jeg[:D]( litt for jeg er gravid og da..hehe)
 
Hvordan møtte du din kjære`?
 
 
 
Back
Topp