Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke alltid sammenheng mellom prøvene. Jeg hadde høyt nivå av jern og anemi på en gang Hvis du er i tvil er det bare å ringe legen for å sjekke.
Blitt noe klokere?Vis vedlegget 263889 Tok bare en skjermdump av det jeg skrev på skjult gruppe slapp jeg skrive to ganger noen med erfaring /tanker?
Ja var jo til ny time så fikk de svarene jeg trengte.Ikke alltid sammenheng mellom prøvene. Jeg hadde høyt nivå av jern og anemi på en gang Hvis du er i tvil er det bare å ringe legen for å sjekke.
Takk for svar. Jeg har begynt på medsin for lavt stoffskifte nå. Enn så lenge avventer de med kalsium og tar snart nye prøver. Var ikke veldig forhøyet på kalsium, også mulig analysefeil. Også måtte jeg ha folatKan du ikke be om verdiene på prøvene så får du endelig svar på om han sa feil. Kan jo godt være to tilstander. Har lavt stoffskifte og aldri hørt noe om kalsium.
Det har jeg. Har begynt på medsin for lavt stoffskifte kalsium er de ikke beskymret over , snart ny legetime for kontrollBlitt noe klokere?